Hotel Mason Beach Inn

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima hotel, perfecte ligging

Wendy
3-5-2010

Wij kunnen dit hotel VAN HARTE aanbevelen. Het is prima, zeker gezien de prijs/kwaliteit. Het ligt op 5 minuten lopen van het strand en de pier. Het is niet luxe, maar de kamers zijn keurig en hebben zeer goede bedden. Het enige wat ons echt tegenviel was het ontbijt (wat bij de prijs zit inbegrepen). De andere dagen van ons verblijf zijn we gezellig buiten het hotel gaan ontbijten en dat beviel een stuk beter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mason Beach Inn in Santa Barbara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mason Beach Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mason Beach Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.