Hotel Candlewood Suites Orange County Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Candlewood Suites Orange County Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Candlewood Suites Orange County Airport in het Nederlands

Prima hotel

Sanne
1-12-2011

Simpel maar prima hotel voor mensen die er wat langer moeten verblijven. Mijn werk was een paar straten verder dus voor mij was de ligging ideaal maar ik kan me voorstellen dat voor anderen de ligging wat in the middle of nowhere is. Wel vlak naast de 55 snelweg waarmee je in 2 minuten op de 5 zit.

In de kamer is een keukentje met grote koelkast incl vriesvak, magnetron, vaatwasser en 2 pits kookstel.

In het hotel is de mogelijkheid voor gratis wassen en drogen, er zijn een aantal fitness toestellen en een mini winkeltje. Bij de receptie kun je films of boeken lenen. Internet werkt prima.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

In de directe omgeving is een winkelcentrum the District. Wat verder weg in Irvine is een groter winkelcentrum dat ik erg kan aanraden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Candlewood Suites Orange County Airport in Santa Ana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Candlewood Suites Orange County Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Candlewood Suites Orange County Airport scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.