Hotel Silver Surf

16 reviews over Hotel Silver Surf in het Nederlands

Prima Motel voor 1 of 2 overnachtingen

evertjan74
29-9-2013

Nette maar gedateerde kamer. Gratis parkeren voor de deur. Gratis Wifi. Zwembad is vergane glorie en erg klein.

Prima motel voor een nacht

Ron Nobel
14-8-2013

Om een nachtje te verblijven is het een prima motel. Kamers wel gedateerd maar schoon. Een typisch Amerikaans motel, ongedwongen en simpel. Als je beneden een kamer hebt kun je lekker in de tuin zitten. Ligging is prima langs de weg. Aanrader is het 5 mijl verderop gelegen strand waar de zee-olifanten liggen. Een bord geeft aan waar ze te zien zijn. Mexicaans restaurant aan de overkant van het motel is ook een aanrader.

Vieze tegenvaller!

Carolien Lans
17-6-2011

Wij hebben hier 1 nacht geslapen. We hadden vooraf gekeken naar de beoordelingen en die waren niet slecht. Dus we hebben voor het Silver Surf Motel gekozen. Wij zijn niet moeilijk qua slaapplaats maar dit was echt een smerig motel.

Onze lakens zaten onder de bloedplekken. Opgedroogd en ook zat er opgedroogd snot aan onze lakens. Erg vies, we waren ook blij dat het maar 1 nachtje was.

Het is 1 van de goedkoopste in san Simeon, maar ons advies zoek verder.

Tegenvaller!

Annelies
15-12-2010

Als ik de andere commentaren lees, hebben wij wellicht pech gehad, want een totaal andere ervaring! We hadden om te beginnen een vrij storend luidruchtige frigo. De kamer boven ons konden wij zeer goed horen. Ouderwets ingerichte kamer. In de badkamer geen shampoo, verf bladderde af, grote schimmelplekken aan de randen van de spiegel, en rond het venster in de badkamer. De afstandsbediening van de TV deed het ook niet meer. Geen haardroger, geen ontbijt.

Om toch ook wat positief te zeggen: grote kamer met 2 queen beds, gratis parking, microgolf op de kamer.

We waren niet kwaad dat we er maar één nachtje moesten overnachten...

Basic, maar voldoende

Robin
11-9-2010

Als tussenstop voor een eenvoudige overnachting is het OK, verder niets speciaals.

Kamers gedateerd, maar wel schoon

Goed voor een tussen stop

Freek de boer
11-9-2010

Goed motel voor een 1 nacht.

Wel gratis internet.

Douche heeft vrij weinig water.

Bedden sliepen prima.

Kamer was vrij oud wel schoon.

Prima hotel voor doorreis!

Arjen en Nanda
25-9-2009

-/-

- De hotelkamers waren nogal oudbollig.

- Geen mooi uitzicht vanaf het motel over de zee.

- Het is geen hotel, maar een motel. Iedereen kan zomaar voor je kamerdeur staan omdat dit tevens de voordeur naar buiten is. Niet zo'n heel veilig gevoel.

+/+

- Er is een overdekt zwembad met jacuzzi aanwezig.

- Er staan een ijsmachine.

- Je hoeft je creditcard niet af te geven.

- Er is wireless internet aanwezig (gratis).

Verouderd motel

Philippen
13-8-2009

Het motel doet een beetje verouderd aan, maar is goed voor een overnachting. Kamers zijn best klein, en klassiek ingericht. Wel gratis wireless internet op de kamers. Vanuit de kamers is er een binnentuin. Strand is dichtbij maar niet echt geschikt om een dagje aan het strand te gaan liggen. Hearst Castle ligt ongeveer 10 kilometer van het motel vandaan, en is een echte aanrader! Verder is er niets te doen in de directe omgeving. Ontbijt is niet inclusief, daarvoor moet je naar een van de motels naast of tegenover Silver Surf.

Leuk motel,aanrader

Mariska
5-8-2009

Mooi motel in prachtige omgeving,voor ons een overnachting vanuit SF. naar LA.

Ruime kamer met koelkast en magnetron.

Lekker binnenzwembadje met wihrlpool.Goede service, ontbijt mogelijkheid bij de buren( je krijgt als gast een kortingsbon).

Ziet er netjes en verzorgd uit ligt aan de Highway 1, maar geen geluidsoverlast.

Binnentuin, leuk als je een kamer op de begane grond hebt.

Heerlijk eenvoudig hotel

Leo & Jannet Kool
2-5-2009

Heerlijk rustig hotel aan de Pacific Ocean. Vriendelijke bediening.

Omgeving was schitterend.

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silver Surf in San Simeon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silver Surf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.