Hotel Courtesy Inn San Simeon

6.4Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, California, San Simeon

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Courtesy Inn San Simeon voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Courtesy Inn San Simeon

• 6Sander19-09-2015

Goed voor één nacht!

Niet het beste hotel wat ik heb gehad maar het was er schoon. Je kan heerlijk eten bij het restaurant om de hoek. Zwembad is een beetje vervallen. Wel binnen want het kan er soms wel fris zijn. Verder was de kamer in niet de beste staat maar voor één nacht was het prima.

Ontbijt is $7,50 per persoon maar moet je wel bij het hotel ernaast gaan eten. Persoon was niet heel vriendelijk ondanks er maar 3 kamers bezet waren.

Gereisd met partner in september 2015

• 3F en m15-10-2014

Schandalig hoog bedrag voor achteraf gelegen kamer

De normale kamers en prijs kwaliteit zal zoals in andere beoordelingen te lezen is goed zijn. Maar pas op als je nog niks geboekt hebt en hier laat strand. Ze maken er schandalig gebruik van dat er niet veel meer ad hoc te boeken is in de omgeving en vragen 129 dollar voor een kamer waar je normaal wellicht 50 dollar voor zou betalen. Een heel andere kamer als de normale die op de boekingssites te zien is. Ze bieden je wel eerst aan te kijken voor je beslist, dat is absoluut netjes,maar dat is niet zonder reden! Een vervallen gebouw waarvan de deuren niet dicht kunnen en gordijnen van de muur af vallen.We zijn snel tevreden en staan zelf vaak te kijken van slechte reacties die anderen geven op hotels waar wij zijn geweest. Dan denken wij vaak, die mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang, maar zo werkt dat echter niet. Ze maken er gewoon misselijk gebruik van dat je het wel moet nemen,omdat je anders een groot probleem hebt, mits je het niet erg vindt om in de auto te slapen.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7marjolein29-07-2013

Goed hotel fijne bedden, wel gehorig

Prima hotel aan de kust. Genoeg faciliteiten in de buurt. Bedden waren erg goed! Kamer moest nog wel schoongemaakt worden terwijl we niet te vroeg waren. Zwembad is vies zou ik niet in gaan. Kamers zijn wel heel gehorig we zaten tussen een familie en dat maakte erg veel lawaai en alles was woordelijk te verstaan. Verder viel de stroom uit maar dat was niet zo'n probleem. Wij hebben heerlijk geslapen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7mmpvanbruchem24-07-2013

Prima motel

Wij hebben hier 1 nacht gelogeerd tijdens onze reis door Amerika. Nette kamer en een restaurant om de hoek waar we prima gegeten hebben. Wel lastig dat er geen lift was, moesten onze koffers naar boven tillen. 'snachts was het een hoop lawaai, maar dat kan aan die nacht hebben gelegen. Verder prima.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8theo & yvonne25-06-2013

prima voor één nacht

op onze tocht over Highway 1 hebben we hier overnacht Een typisch amerikaans motel. Grote ruime kamer, schoon en niet duur. Met ons Anwb pasje kregen we zelfs nog korting. Restaurant vlak naast de deur, en anders zit er aan de overkant van de weg een keurig restaurant voor diner en ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2013

• 7Ron10-03-2013

Net hotel langs de kustweg

Courtesy, is een net weghotel langs de kustweg. Kamers zijn ruim en schoon. Koelkast aanwezig, Vrij parkeren voor de deur. Geen restaurant echter naast het hotel is een restaurant waar je goed kan ontbijten en eten.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 6Aad20-12-2012

Simpel overnachtingshotel

Hotel ligt halverwege LA en en SF. In de omgeving is weinig te beleven alleen Hurst Castle ligt in de buurt. De reis langs de kustweg is fantastisch. Er is geen eetgelegenheid in het hotel.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 0Steffi09-06-2012

mooi als doorreis plaats

wij hadden dit hotel als overnachting op een doorreis. grote kamer, maar wel wat oud. erg gehorig. ontbijt was bij de buren in een restaurant.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Frans04-06-2012

goed overnachtingshotel.

We hebben dit motel als overnachtingspunt daar we op doorreis waren naar LA. Het hotel zag er eenvoudig uit, de kamer was genoegvoor een nacht. De bedden waren goed en groot, evenals de badkamer. Bakamer zag er netjes en schoon uit. Gegeten bij de buren. Goed alternatief en nog 10% korting ook.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 7Margot03-08-2011

Prima, prachtige locatie

een prima motel, mooie ligging, alleen het ontbijt is dramatisch.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Hotel Courtesy Inn San Simeon info