Hotel Cavalier Oceanfront Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°7°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Cavalier Oceanfront Resort voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Cavalier Oceanfront Resort in het Nederlands

2008

schitterende ligging

Anna
14-9-2008

Hotel met een schitterende ligging aan de oceaan.

Lekker eten in het restaurant, maar San Simeon zelf stel echt niks voor.

Zorg voor een kamer met oceanview !

Gewelding uitzicht, enorm ontspannend ook. Voorbij vliegende pelikanen etc etc. Kamers zijn voorzien van alle gemakken. Omgeving is zeer mooi, zeeotters vinden en spotten is makkelijk in de koude ocean even verderop. Net als overige zeebewoners.

Ook coyote en herten gespot.

San Simeon zelf bestaat slechts uit wat hotels en Lodge´s, er is slechts een piepklein supermarketje aan de overkant.

Zwemmen doe je in het zwembad en niet in de oceaan. Eten was redelijk, niet goedkoop, ook niet duur.

Verder goede service, zeker een aanrader.

Er zijn ook kamers die niet zo mooi zijn gelegen, hou daar rekening mee met boeken, de duurste van 240 dollar grenzen 10 meter van de oceaan, die van ons op ca 100 meter, wel 100 dollar goedkoper.

2007

In juli een rondreis gedaan

Johan
30-10-2007

In juli een rondreis gedaan. En dit was het beste HTL! Wat een mooie ligging en resort zeg. Het eerste wat opvalt is de frisse wind. Niks geen heerlijke duik in de zee. Het strand is daar niet goud/geel, maar grauw en erg koud water. Dit resort bied daar in veel extra. 2 heerlijk verwarmde zwembaden en een heerlijk Spa(40gr.) met uitzicht op zee! De zonsondergang is hier prachtig. De vuurhaarden op het grasveld worden aangestoken om hier een romantisch gebeuren van te maken. Dit alles kan je ook gewoon in de htl-kamer beleven want echt alles is aanwezig met uitzicht op zee. Heerlijk bed, badjassen, openhaard, keuken met minibar, verrekijker noem maar op. Zelfs de roomservice is zo goedkoop dat het aanwezige rest. overbodig is. Ruimte zat daar, dus ook de kinderen vermaken zich. Voor een paar centen meer een aanrader!! p.s.Ga 5min noordelijk over het strand bij de zeeolifanten kijken.

Geweldig hotel

Leron
25-10-2007

Geweldig hotel. Gelijk aan de zee. Lekker over het strand lopen. Ze zijn er super vriendelijk. Verder is er niet veel te doen. Maar toch erg leuk.

Een dikke voldoende (7) voor dit hotel! Maar een 9 vinden wij wat overdreven. Het is echt een goed overnachtingshotel. Kamers waren goed en schoon, maar niet modern ofzo! Mexicaan (roze gebouwtje op zelfde stukje weg) is leuk restaurantje! Bij doorreis van LA naar SF moet je na overnachting zsm doorrijden richting Monterey en 17-miles drive!! Wat een schitterende plaatjes krijg je daar te zien!

2006

Wat een toppertje! Fantastische ligging aan de Pacific Ocean. Mooie ruime kamers. Goed restaurant met heerlijk eten. Service prima. 2 verwarmde buitenzwembaden met 1 jacuzzi. Tot 23.00 's avonds kun je buiten aan de oceaan zitten bij haardvuur. Hotel levert de houtblokken en zorg zelf voor wijn of bier! Absolute aanrader onderweg van LA naar SF.

2005

Geweldig hotel, mooie ruime kamer, gratis internet

Ronald en Sabine
9-10-2005

Geweldig hotel, mooie ruime kamer, gratis internet. Het strand is niet echt geweldig en het was (eind augustus) erg koud, niet echt weer om aan het strand te gaan liggen bakken.

Hier november 2004 geweest

Michiel & Perla de Voogd
23-4-2005

Hier november 2004 geweest. Zeer mooi hotel met alle faciliteiten die men kan wensen. Een overheerlijke spa en verwarmd zwembad waar je zelfs als het buiten koud is in moet vertoeven, heerlijk gewoon. De kamers waren zeer netjes en ruim met een openhaard in de kamer (hout, lucifers e.d. lag allemaal klaar), zeer romantisch.

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavalier Oceanfront Resort in San Simeon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavalier Oceanfront Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.