Reviews over San Pedro

Prima hotel, wel wat afgelegen.

Bram vd Voort,
    13-5-2010

Prima hotel, al is het wat afgelegen. Dit is natuurlijk geen probleem als je buiten de drukte van Los Angeles wilt verblijven. Alle bezienswaardigheden zijn wel binnen een uur aan te rijden (afhankeliojk van de spits) en een auto is dan ook sterk aan te raden.

Ben hier twee weken verbleven en is mij aan niets tekort gekomen.

Nette schone kamers, best ruim ook. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Leuk zwembadje en bubbelbad aanwezig. Groot gratis parkeerterrein. Ontbijt is prima, maar wel vrij duur. Diner 1 keer in hotel gegeten, maar dat was geen goede ervaring. Hierna vooral in Long Beach (20 min rijden) gegeten.

Zijn snack automaten aanwezig en ijsblokjes machines. Ook kleding was service, maar dit kan veel goedkoper in San Pedro zelf.

Hotel ligt in een leuk haventje, in de directe omgeving is een havengebied en San Pedro is vooral een woongebied voor de gemiddelde Amerikaan. Wel veel restaurants (vooral fastfood) en supermarkten aanwezig in San Pedro.