Hotel Zephyr

36 reviews over Hotel Zephyr in het Nederlands

Goede ligging, vrij eenvoudig

heer Bloemhof
18-8-2014

Had iets meer verwacht van een Radisson hotel, maar de ligging maakt alles goed. Hotel was verder schoon, kamers wat eenvoudig

klein maar fijn

truike99
18-12-2013

ook weer een hotel om te slapen en waar je je spullen kwijt kan., ietwat verouderd. een klein ontbijthoekje in de lobby, maar IHOP is even verderop, verwarmd zwembad maar met 3 graden buitentemperatuur brr..

Het hotel ligt met de achterkant direct aan Fisherman's Wharf. Qua ligging dus ideaal. Vriendelijke check in en check out met handige tips. Kamer niet heel groot en bij aankomst werkten de lampen niet. Binnen 5 minuten opgelost door het personeel dus geen probleem. Badkamer ook niet heel groot maar voldeed. Er is geen restaurant in het hotel zelf maar de ligging aan de Wharf maakt dat dat geen enkel probleem is. Een ruime keuze binnen 5 minuten lopen. Een volgende keer zou ik dit hotel dan ook zeker weer overwegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Zephyr voor je op een rij gezet:

De kamers zijn mooi opgeknapt en zien er strak uit. Nieuwe kozijnen met dubbel glas. Prima bedden. Schone ruime badkamer. Leuk extraatje een wekker met ipod/ipad/iphone houder. Aan de achterzijde van het hotel is een deur naar pier 39. Er is een verwarmd zwembad. De Ihop is aan te bevelen voor het ontbijt. Het is er vrij druk, altijd een goed teken vinden wij. Parkeren is wel pittig. Voor 2 nachten mochten we $84 aftikken. Maar de plek is ook ideaal.

Verouderd rumourig hotel met slechte service

Laura_devries
16-12-2011

Wij hadden voor 4 nachten de luxste kamer geboekt. Bij aankomst op de kamer bleek dit echter de standaard kamer te zijn. Terug naar de receptie en daar vertelde ze dat de luxe kamers niet beschikbaar zijn door renovatie van de kamers. Lijkt mij iets dat je meteen bij het inchecken vermeld. Uiteindelijk kon er wat van de totaalprijs af. Met andere woorden, als we niets gezegt hadden dan hadden wij voor de standaard kamer de hoogste prijs betaald! De kamers zijn verouderd en zeer rumourig. Ik kon o.a. de zeeleeuwen van pier 39 's nachts horen. Ik begrijp ook niet helemaal de positiviteit over de bedden. Er zit inderdaad een luchtbed in het matras om de hardheid van het bed te bepalen. Maar het heeft ook de comfort van een luchtbed. Als je partner beweegt dan beweeg jij net zo hard mee. Al met al zeer slecht geslapen. Radisson heeft inmiddels excuses aangeboden en gevraagd of we op hun kosten terug willen komen. Al geven ze mij geld toe. Ik wil hier nooit meer verblijven.

Behulpzame receptie

Th. vrieswijk
9-9-2011

Geweldige ligging. Alles dichtbij. Geneuzel over uitzichten heb ik niet, want wij gaan de stad in, en zitten niet voor een hotelraam.

Wij hadden vervoersproblemen aangaande het ophalen van onze camper. Manager en conciërge heb alle zeilen bijgezet om ons op tijd op plaats van bestemming te krijgen. in één woord geweldig.

Redelijk hotel op een goede locatie

Marjan
6-9-2011

Dit hotel bezoek je alleen voor de locatie: dicht bij Fisherman's Wharf en het begin van de cable carsbaan. De kamer was prima; wij zaten aan de kant van het parkeerdek en hadden dus geen last van rumoerigheid.

Het hotel heeft geen eetgelegenheid, dus je moet zelf voor ontbijt e.d. zorgen. Maar dit is geen probleem met zoveel eettentjes in de buurt.

De bedden zijn prima (je kunt zelf de hardheid van de matras bepalen d.m.v. een opblaassysteem, heel handig!) en de kamer was ruim genoeg.

Prima hotel dus voor een stedentrip.

Verouderd Hotel, met zeer rumoerige kamers. Enkel glas ramen welke zeer veel straat lawaai doorlaten. Bedden zijn daartegen goed.

Je loopt de achteruitgang van het hotel uit en je staat meteen aan de straat met alle pieren. Hier vandaan kun je onder andere naar Alcatraz.

Er was bij ons iets misgegaan met de vooraf geboekte excursie naar Alcatraz. De dame bij de receptie is maar blijven bellen voor ons om het op te lossen, echt in 1 woord super.

SUPERLOCATIE

PAY
14-5-2011

Echt een toplocatie en dat maakt veel goed want het hotel is niet zo geweldig. Geen groot zwembad wel verwarmd.Op de hoek zit een Ihop waar je een prima ontbijtje kunt krijgen.Pier 39 met al zijn toebehoren als achterburen, echt geweldig. Met Hop on/hop off bus $30 stad bekeken en natuurlijk de cable-car gedaan $5 p.p

San Francisco prachtige stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Zephyr voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zephyr in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zephyr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.