Hotel Whitcomb

5.4Matig

97 reviews over Hotel Whitcomb

• 2019
    6L Jonkers07-11-2019

Redelijk hotel in slechte buurt

Had hoge verwachtingen van dit hotel; zou nog in mooie oudewetse art deco stijl zijn maar viel enigszins tegen. Toen ik voor het eerst binnen kwam in mijn kamer lag het douchegordijn midden in de kamer, dat begon al vreemd. Werd wel snel verholpen. De kastdeur kierde steeds open, dat vond ik best creepy en irritant. De kamer was echter wel schoon doch klein, het raam was ook niet goed geïsoleerd en als je dichtbij stond voelde je dat er tocht door de kieren van 't raam kwam. In de badkamer miste ik wat ruimte bij de wastafel voor het neerleggen van oa. je tandenborstel, medicijnen, make-up, haarborstel etc. Het hotel is gelegen in een niet al te beste buurt en de meeste restaurants en kroegjes gaan om 22.30 dicht, erg jammer! Veel zwervers en verslaafden; bij de ingang van het hotel stond meer bewaking dan ik gewend ben van een hotel, ook al is het Amerika. Geen spoken gezien of iets gemerkt behalve de creepy atmosfeer.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2018
    5de Star24-08-2018

Niet boeken!

Ga hier niet heen! Ligging midden in de stad aan de hoofdstraat is prima. Maar buiten is het ronduit gevaarlijk. Veel zwervers en drugsgebruikers op de stoep. Wij moesten 's avonds door groepjes van 10-20 zwervers lopen die lagen te slapen en openlijk drugs aan het gebruiken waren. Een erg vijandige sfeer en ook door de lokale politie een afrader om daar te komen als tourist. Het hotel is vergane glorie, wat dan ook wel weer z'n charme heeft. Maar echt schoon??? Niet boeken dus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 4A kemp26-07-2018

Niet aan te bevelen

De buitenkant doet wat beloven, ook de receptie is veel belovend. Maar de kamers... Na onze eerste nacht hebben we om een andere kamer gevraagd. De eerste kamer was vies en stoffig. De gordijnen vol stof een een airco die in geen 10 jaar schoongemaakt is. De badkamer zat vol schimmel een er volgen kleine vliegjes rond. Bah!! De tweede kamer was lichter, betere lucht, betere bedden, schone badkamer. Een groot verschil met de eerste kamer. De medewerkers zijn bereid om je te helpen. We hebben niet gegeten in het hotel. De ligging is nét buiten het centrum, veel zwervers in de omgeving. Bus stopt voor de deur wat er handig was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

2Debby08-10-2017

Nooit meer! Wat een horrorhotel was dit.

Vreselijk hotel, Aan de buitenkant denk je wauw! Van binnen is het net een bouwvallig museum. Zeer onvriendelijk personeel en ook zeker niet behulpzaam. Wifi op de kamer, welke wifi? Mijn dochter moest op de gang bij de lift gaan zitten om een klein beetje bereik te hebben. Kamer was smerig gordijnen gescheurd. Als je s'avonds naar buiten ging struikelde je letterlijk over de zwervers en junks. Kortom eens maar nooit meer voor ons!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Leo07-10-2017

Redelijk

Een redelijk gedateerd hotel in het centrum van San Francisco. Kamers redelijk groot, bediening prima, maar beetje vergane glorie. Ook jammer van alle zwevers voor de deur. Redelijke prijs kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in juli 2016

• 1M. Teeuwen26-07-2017

Nooit meer

Gedateerd en vies hotel met zeer onvriendelijk personeel. We hadden een 4 persoons kamer geboekt en kregen een 2 persoonskamer met een oud opklapbed waar de veren uit staken. Als compensatie konden we dekens krijgen voor op de grond. Belachelijk. Zelfs de bewakers spraken er schande van. Buiten het hotel struikel je over de drugs (crack) gebruikers en zwervers. Wat een zeer onveilig gevoel geeft. En soms best heftig is voor kinderen als je die bij je hebt. Mocht je naar SF gaan boek dan een hotel in de buurt van pier 39.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 4G.W28-09-2016

Nooit weer

Oud hotel, zaten op de zevende verdieping, kwamen s'avonds terug, liepen er muizen op de gang. Badkamer is heel klein, bad en kitranden vies. De bar, is ook vies,overal een laag stof. Om half 10 sluit de bar, of er mog mensen zijn, of aankomen, maakt niet uit, die krijgen niets meer. En er wordt weinig gestofzogen, de lange gangen, zien er niet uit, overal ligt rommel.

Gereisd met partner in september 2016

• 8JIM22-09-2016

Goed gelegen betaalbaar hotel

Groot hotel aan Marketstreet (hoofdstraat). Alles goed te bereiken maar gedateerde kamers.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Els Urb.24-01-2016

Fantastisch! Mooi Historisch Hotel.

De entree is prachtig. Het Hotel is gebouwd in 1916. Wel wat sleets hier en daar. Onze kamer was niet enorm groot, maar was stijlvol ingericht en had twee prima kingsize bedden. Naast de entree is een Startbucks aan de ene kant en een restaurant aan de andere kant. Het restaurant is gezellig en sfeervol. We hebben er gedineerd bij de open haard. En de volgende dag daar ook een goed ontbijt gehad. (niet incl.) In de buurt zijn ook andere eetgelegenheden. In het begin moest ik even wennen aan de zwervers, die veel in de buurt vertoeven. Maar we zijn absoluut niet lastig gevallen. Bij de ingang van het hotel staat ook bewaking. De service bij de balie was goed. En er werd netjes voor ons een taxi geregeld. kortom, een hotel waar we met plezier aan terug denken!!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 6Daniellemh28-07-2015

Chique hotel met krappe kamers

De entree van dit hotel is erg mooi en chique. Het zag er verzorgd en netjes uit. Het restaurant lag naast entreehal. We hebben hier niet gegeten, dus ik kan weinig zeggen over de kwaliteit van het eten. Wat ik wel kan zeggen, is dat het interieur er chique uitzag.

Toen we ons meldden bij de balie, werden we alleen niet al te vriendelijk ontvangen. Heel flexibel was het personeel niet.

Door de mooie entreehal had ik hoge verwachtingen gekregen van onze kamer. Die viel echter ietwat tegen. De kamer was klein, net zoals de bedden. De douche was krap en de douchekop (die je niet kon verstellen) was ook veel te laag opgehangen.

Verder was de kamer wel heel mooi gedecoreerd. Er was een grote flatscreen tv en wifi op de kamer. Vanuit ons raam had je een mooi overzicht over de straten.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Hotel Whitcomb info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken