Hotel Whitcomb

Hotel Whitcomb
6,1

52 reviews over Hotel Whitcomb in het Nederlands

Nooit meer! Wat een horrorhotel was dit.

Debby
8-10-2017

Vreselijk hotel, Aan de buitenkant denk je wauw! Van binnen is het net een bouwvallig museum. Zeer onvriendelijk personeel en ook zeker niet behulpzaam. Wifi op de kamer, welke wifi? Mijn dochter moest op de gang bij de lift gaan zitten om een klein beetje bereik te hebben. Kamer was smerig gordijnen gescheurd. Als je s'avonds naar buiten ging struikelde je letterlijk over de zwervers en junks. Kortom eens maar nooit meer voor ons!

Redelijk

Leo
7-10-2017

Een redelijk gedateerd hotel in het centrum van San Francisco. Kamers redelijk groot, bediening prima, maar beetje vergane glorie. Ook jammer van alle zwevers voor de deur. Redelijke prijs kwaliteitsverhouding.

Nooit meer

M. Teeuwen
26-7-2017

Gedateerd en vies hotel met zeer onvriendelijk personeel. We hadden een 4 persoons kamer geboekt en kregen een 2 persoonskamer met een oud opklapbed waar de veren uit staken. Als compensatie konden we dekens krijgen voor op de grond. Belachelijk. Zelfs de bewakers spraken er schande van. Buiten het hotel struikel je over de drugs (crack) gebruikers en zwervers. Wat een zeer onveilig gevoel geeft. En soms best heftig is voor kinderen als je die bij je hebt. Mocht je naar SF gaan boek dan een hotel in de buurt van pier 39.

Oude reviews (archief)

Nooit weer

G.W
28-9-2016

Oud hotel, zaten op de zevende verdieping, kwamen s'avonds terug, liepen er muizen op de gang.

Badkamer is heel klein, bad en kitranden vies.

De bar, is ook vies,overal een laag stof. Om half 10 sluit de bar, of er mog mensen zijn, of aankomen, maakt niet uit, die krijgen niets meer. En er wordt weinig gestofzogen, de lange gangen, zien er niet uit, overal ligt rommel.

Goed gelegen betaalbaar hotel

JIM
22-9-2016

Groot hotel aan Marketstreet (hoofdstraat). Alles goed te bereiken maar gedateerde kamers.

Fantastisch! Mooi Historisch Hotel.

Els Urb.
24-1-2016

De entree is prachtig. Het Hotel is gebouwd in 1916. Wel wat sleets hier en daar.

Onze kamer was niet enorm groot, maar was stijlvol ingericht en had twee prima kingsize bedden.

Naast de entree is een Startbucks aan de ene kant en een restaurant aan de andere kant. Het restaurant is gezellig en sfeervol. We hebben er gedineerd bij de open haard. En de volgende dag daar ook een goed ontbijt gehad. (niet incl.) In de buurt zijn ook andere eetgelegenheden.

In het begin moest ik even wennen aan de zwervers, die veel in de buurt vertoeven. Maar we zijn absoluut niet lastig gevallen. Bij de ingang van het hotel staat ook bewaking.

De service bij de balie was goed. En er werd netjes voor ons een taxi geregeld.

kortom, een hotel waar we met plezier aan terug denken!!

Chique hotel met krappe kamers

Daniellemh
28-7-2015

De entree van dit hotel is erg mooi en chique. Het zag er verzorgd en netjes uit. Het restaurant lag naast entreehal. We hebben hier niet gegeten, dus ik kan weinig zeggen over de kwaliteit van het eten. Wat ik wel kan zeggen, is dat het interieur er chique uitzag.

Toen we ons meldden bij de balie, werden we alleen niet al te vriendelijk ontvangen. Heel flexibel was het personeel niet.

Door de mooie entreehal had ik hoge verwachtingen gekregen van onze kamer. Die viel echter ietwat tegen. De kamer was klein, net zoals de bedden. De douche was krap en de douchekop (die je niet kon verstellen) was ook veel te laag opgehangen.

Verder was de kamer wel heel mooi gedecoreerd. Er was een grote flatscreen tv en wifi op de kamer.

Vanuit ons raam had je een mooi overzicht over de straten.

prima hotel

Kevin Maagdenberg
15-9-2014

Prima hotel, mooie locatie, bus voor de deur, starucks in hotel en wifi. Goede service en ok kamers leuke winkels in de straat en obdanks de zwervers leuk hotel

Whitcomb is een oud prestigehotel met een indrukwekkende (ouderwetse) lobby. De kamers zijn klein en eigenlijk niet geschikt om met meer dan 2 personen te bezetten. 2x een 120m bed past er nauwelijks in.

Buiten het hotel lopen inderdaad veel zwervers rond, wat unheimisch maar ze laten je met rust. Zeer frequente openbaar vervoer verbinding met downtown (neem een ov kaart!). Starbucks zit in het hotel maar ga vooral ook ontbijten/eten in Hayesstreet met veel trendy winkeltjes en restaurants op ca 800m

Nooit meer.

Johan
23-6-2014

Goed begin, onze wc spoelde niet door. We kregen een andere kamer, maar veel minder. Flesjes shampoo en body lotion half gebruikt, geen informatie boekje, geen of zeer zwakke wifi, geen schrijftafeltje, balie personeel onvriendelijk. En dit hotel wordt door de reisorganisatie twee keer per jaar bezocht ? Ik geloof er niets van. Nooit meer naar dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Whitcomb voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Whitcomb in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Whitcomb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Whitcomb scoort een 6.08 uit 10 op basis van 94 reviews.