Hotel The Warwick Regis

We hebben een aantal aanbieders voor The Warwick Regis voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Warwick Regis in het Nederlands

2008

Goed en gezellig hotel, dicht bij Union Square, Macy's, en

Fam. Martini
12-7-2008

Goed en gezellig hotel, dicht bij Union Square, Macy's, Marketstreet en de opstapplaats van de Cablecar. De kamers zijn netjes maar niet bijzonder groot.

Gereisd Met partner in juli 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Warwick Regis in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Warwick Regis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.