Hotel The Powell

24 reviews over Hotel The Powell in het Nederlands

Leuk, middelmatig hotel.

Mieke Slagter
27-10-2014

We zijn hier gebleven aan het begin en het eind van de rondreis in the US. Het is een lawaaig, gedateerd hotel. Je kunt niet alleen de mensen op de straat horen, maar ook de buren en de mensen op de gang. Kamers zijn verouderd en de douche is te klein. Dat gebeurd echter vaker in Amerika.

Echter, de ligging is erg goed, midden in de stad. Dichtbij het keerpunt van de cable cart en Union Square. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ze geven goede tips en hielpen ons uitstekend toen onze taxi voor het vliegveld te laat kwam.

Ideale locatie!

CKAK
30-3-2014

We hebben twee nachten geslapen in het Powell hotel. Het hotel ligt op een ideale locatie om San Francisco te verkennen. Je loopt de deur uit en je staat meteen bij het eind (of begin)punt van the cable car. Je kunt in een halfuur lopen naar bezienswaardigheden zoals Pier 39 en Lombard street (alsmaar rechtdoor, de cable volgen). Bovendien zit je middenin het winkelcentrum met alle bekende winkels en leuke restaurantjes. Ook leuk: in het hotel zit een groene smoothie bar. Wij ontbeten 's morgens met een heerlijke groente/fruit-smoothie. Ook wel een fijn, naast al het ongezonde overige eten in de USA.

De kamers zijn simpel, wat verouderd, maar schoon. Gratis WIFI.

Aanrader!

Leuk hotel, perfecte ligging!

kwikkie74
21-10-2013

Mooi, oud hotel midden in het hart van San Francisco. Auto is geen probleem, meerdere garages in omgeving (wel duur)

Prima kamer, wel wat gedateert.

Ontbijt is karig, niet heel bijzonder

Midden in stad

Tompoesje
18-9-2013

Lokatie is voor het keerpunt van de cable-car. Voordeel: zeer centraal. Nadeel: lawaai van o.a. de cable car. Kamer is klein. Douchen in bad. Douchekop is laag, geschikt voor mensen tot 1:70m, anders sta als een banaan onder de douche. Prima bed. Geen airco. Koffie en thee voorziening op kamer. Geen kluisje. Gratis Wifi in hele hotel.'s- morgens gratis klein ontbijtbuffetje met zoete broodjes met koffie en thee.

de ideale uitvalsbasis

brepolltravel
22-6-2013

Deze plek is super om de stad te verkennen, recht tegenover het eindpunt van de cable car, en midden in het centrum, naast de burger king en tegenover grote bioscoop, beter kan haast niet. Kamers beetje gedateerd, maar goed schoon en goed te doen, ontbijt simpel, maar met veel restaurants naast de deur kan je ook simpel een Subway pakken o.i.d. Personeel is erg behulpzaam en wil je overal mee helpen.

Good hotel on excellent location

heer Boukamp
26-5-2013

The hotel is old, but the comfort is good. The free breakfast in the morning is great.

Wat een tegenvaller

Esther
12-9-2012

We zijn hier 2 nachten gebleven, maar wát een tegenvaller. De kamer stonk al muf toen we binnenkwamen, toen we het raar open wilden zetten was het enkelglas (op zich geen probleem maar het was erg gehorig, sirenes enz.) ook zat er schimmel op de ramen. Tijdens het douchen keek ik omhoog en zat het plafond ook vol met schimmel! En ook de hoeken van de wc waren beschimmeld! Ligging voor de cablecar lus is leuk, maar fishermans wharf is toch waar je moet zijn in san fran. Union square had ook wel wat straten waar je niet 'moet' komen. Misschien dat andere kamers wel schoon waren maar die van ons was echt supervies!

The Powell Hotel San Francisco

loggerh
28-6-2012

Prima ligging, recht tegen over 'turntable' van de cable car. Kamers wat klein en donker aangekleed maar netjes en schoon. Hotel op zich gedateerd maar zeker de moeite waard om San Francisco te verkennen. Ontbijt is er niet of je moet tevreden zijn met een bak slappe koffie en een muffin. Wij komen hier zeker een keer terug, alleen al voor de centrale ligging.

Heerlijk centraal

fredvdkade
29-8-2011

Dit hotel is super makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld. Neem de BART naar de stad en stap uit op Powell. Trap op en je bent er. Het hotel heeft 2 ingangen. De achteringang zit pal naast het beginpunt van de cabelcar. Even aanbellen en je staat in de lobby. En daarna kun je er met je keycard zo in. Onze kamer was niet echt groot maar ruim genoeg. Uitzicht nihil maar dat maakt niets uit, je komt hier immers voor de stad.

shop to you drop

anita
11-6-2011

Betreft een oud sfeervol hotel. De kamer die wij hadden was klein met een nog kleiner bed 140 bij 190. Sanitair en kamers waren gedateerd maar wel schoon en totaal geen ongedierte gezien.

Toen wij weggingen, begonen ze de 6e etage te verbouwen.

Het hotel heeft geen restaurant maar wel een koffie/eet kraampje bij de ingang.

Maar wat the F. je zit midden in het centrum. Voor de deur start de cablecar. Er zijn meer dan 6000 restaurants in SF. En dan heb ik het niet over Starbuks en de Subway.

Personeel is Chinees en erg behulpvaardig. regelen trips en een airport shutle. Daarnaast kennen ze het centrum heel goed.

Wifi is gratis. naam + WW te verkrijgen bij de receptie

Wat je echt moet doen is een bezoek brengen aan Acatrez. Let wel op dat je niet belazerd wordt en het goede bedrijf neemt.

Wij hadden Towertours met daarbij een rondreis door SF en een bezoek aan de Rock.

Lopen naar de Warf is zeer goed haalbaar. Wij deden het in 30 minuten.

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Powell in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Powell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.