Hotel The Mosser

Hotel The Mosser
7,5

5 reviews over Hotel The Mosser in het Nederlands

Goed hotel in het centrum

marjolein
29-7-2013

Hotel was modern en goed onderhouden. Goed internet, het beste dat we in de us hebben gezien. Bedden comfortabel, gedeeld sanitair altijd schoon en beschikbaar indien nodig dus voldoende. Kamers wel erg klein, maar dat weet je voordat je er heen gaat. Verder waren de kamers wel erg warm en een raam open doen was geen optie want daaronder zat de keuken van ondergelegen bistro. Geen airco alleen een ventilator dus vaak deur open laten staan naar gang die wel airco had. Prima te doen en voor san francisco niet te duur.

De locatie maakt alles goed

Wiljan
22-8-2012

Wij verbleven vier nachten in The Mosser. Het hotel heeft een perfecte ligging nabij het centrum van SF en veel is op loopafstand (Historic line / Square). De kamers zijn klein maar meer als een bed heb je in een stad als San Francisco eigenlijk niet nodig. Het is er in ieder geval schoon en het personeel vriendelijk. Onder het hotel is een parking wat ca. 40 dollar per dag kost. Met openbaar vervoer ben je zo bij Pier 39 of andere bezienswaardigheden. Het hotel heeft gratis Wi-Fi. Naast de receptie onder het hotel is een prima restaurant. Hier prima twee keer gegeten.

Leuk design hotel pal in het centrum

Geert
23-2-2010

Goede locatie, hartje stad en direct bij het vertrekpunt van de cablecar. Probeer een kamer aan de straatzijde te krijgen. Wel wat meer stadslawaai, maar je snuift wel de stad op. Wij hadden een kleine kamer, maar wel met een uitbouwtje waardoor je dwars door de straat kon kijken.

Auto is af te raden en ook niet nodig. Huur die pas als je de buitengebieden gaat verkennen.

Aardige service.

We hebben een aantal aanbieders voor The Mosser voor je op een rij gezet:

Dit Design HTl heeft een ideale ligging met een goede prijs/kwaliteits verhouding. Openbaar vervoer binnen handbereik en is erg goed te doen. Bij het binnen rijden van de stad erg veel zwervers waar je overgens tijdens het bewandelen van de stad geen last van hebt. Auto wordt bij aankomst weggezet door de zo geheten Valet-Parking (waar ik overgens geen voorstander van ben). Iets wat in deze stad overmijdelijk schijnt te zijn. dit systeem zorgt voor vertraging en geen controle over het 'gehuurde' voertuig. Maar goed. Het personeel is overgens wel behulpzaam. De kamers zijn niet groot maar we erg schoon. Grappig is het pakketje badspulletjes bij aankomst. In de lobby altijd iets van een koekje, thee of koffie aanwezig. Het doet allemaal best gezellig aan.

Dit hotel ziet er erg mooi uit

Janneke
11-2-2007

Dit hotel ziet er erg mooi uit. De kamers zijn goed verzorgd maar wel erg klein. Ook is het er wel wat gehorig. Het hotel ligt verder prima: vlakbij is het startpunt van een van de routes van de cable car en er is een metrostation om de hoek waar je een directe (snelle) lijn richting luchthaven kunt nemen.

We hebben een aantal aanbieders voor The Mosser voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Mosser in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Mosser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Mosser scoort een 7.54 uit 10 op basis van 27 reviews.