Hotel Stratford

7.4Goed

37 reviews over Hotel Stratford

• 8Ineke27-06-2014

Centraal gelegen stadshotel

Hotel Stratford ligt middenin een winkelstraat. In het hotel is het rustig. Kamer is klein, maar schoon. Goed bed. Uitzicht aan de achterkant op een muur. Ontbijt; toast met jam en vers fruit. Wij waren hier 3 nachten en ik zou zo weer dit hotel kiezen! Bij de receptie proberen ze wel meteen de hop on hop off bus aan te smeren, maar door de centrale ligging is alles op loopafstand, dus niet doen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7K & R27-10-2010

Mooie ligging, kamers erg klein!

Fantastische ligging, om de hoek van Union Square. Cable car stopt voor de deur!

Kamers erg klein, met klein bed, maar schoon.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Rob16-10-2010

Prima uitvalsbasis om de stad te verkennen

Hotel Stratford is ideaal gelegen midden in het centrum. In het hotel is het rustig en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn wat klein, maar volledig uitgerust met een mooie badkamer, TV,en erg schoon. Sommige kamers hebben geen uitzicht, maar zijn daarom wel erg rustig om heerlijk te slapen.

Alleen gereisd in juli 2010

• 731-07-2009

Prima locatie

Het hotel heeft een prachtige locatie in het bruisende centrum van San Francisco. De ouderwetse cable cars rijden voor het hotel langs, waar je ook op kunt stappen. Deze brengen je op een fantastische manier heel SF door. De kamers zijn ietwat klein, maar prima onderhouden en schoon met een groot bed. Ook weinig geluidsoverlast, maar misschien omdat we op een zijstraat keken. Zou er zo nog een keer verblijven!

Gereisd met partner in september 2008

• 7Emmy31-08-2008

Prima hotel

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. De locatie, wat uiteindelijk toch 1 v.d. belangrijkste dingen is van een hotel, is goed. Zeer dichtbij het winkelgedeelte, de cablecar stopt recht voor de deur. Hiermee kun je, via chinatown, naar Fishermans Warf. Wat is SF een gave stad! Het hotel beschikt over errug kleine kamers, onze twee koffers konden we er nauwelijks in kwijt. Maar alles was zeer schoon en netjes. Eén van onze koffers werd nabezorgd en we werden netjes gebeld dat onze koffer was gearriveerd. Deze hadden ze voor ons achter slot en grendel geplaatst. Internet Pc is ook aanwezig. Ontbijt is koffie met een muffin, geroosterd brood met jam. Echt amerikaans dus, nix bijzonders. Prima hotel. Wel aan te raden om je huurauto pas op het allerlaatste moment op te gaan halen; parkeren kost ongeveer 35 euro per dag!!

Gereisd met partner in februari 2008

Hotel Stratford info