Hotel Sheraton Fishermans Warf

8.2Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, California, San Francisco

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Fishermans Warf voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

17 reviews over Hotel Sheraton Fishermans Warf

• 9Daniel19-03-2015

Mooi hotel op prima locatie

Luxe kamers, schoon, ruime parkeergarage (wel duur), dicht bij toeristische trekpleisters. Cable Car-halte binnen 100m

Gereisd met partner in september 2013

• 8c lindeman21-09-2014

ruim hotel vlakbij pier 39

Ligging is prima, alleen parkeren is belachelijk duur. Onder het hotel een openbare parkeergarage. Ongeveer 50 dollar per nacht. Je kunt nergens anders parkeren. Ik vind het naar de gasten toe geen goede service dat er geen alternatief of tegemoetkoming in de kosten is. Wil best betalen maar dit is wel heel duur. Verder wifi tegen betaling ook daar hoge berekening kosten.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

• 8Arlette Vonk06-08-2012

Prima ligging parkeren erg duur

De ligging van dit hotel is super, vlakbij Pier 39 en Pier 33 om naar Alcatraz te gaan. Fietsen huren kun je om de hoek en fietsen over de Golden Gate is echt een super leuke ervaring.

Parkeren is echt heel duur, $ 45,00 excl tax per nacht, een echt alternatief is er niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Jaco07-06-2011

op zich lekker hotel

Prima hotel en lekker dicht bij Alcatraz, pier 39 ( wat daar ook te vinden is) en de cable car. Vraag naar een kamer op de vierde en je heb geen bovenburen die herrie maken omdat er maar 4 verdiepingen zijn. Kamer is erg netjes en schoon, Bar beneden is niets aan maar buiten bij de vuurhaard kan je gezellig zitten. Auto parkeren kost incl iets meer dan $ 50,-- per nacht incl tax. P garages in de buurt 35 EXCL TAX en je moet nog gaan sjouwen met bagage. En hier kom je aan en je auto wordt voor je weg gereden en bij vertrek netjes voor je klaar gezet. Volgende keer neem ik voordeliger hotel bij de airport en zal dan met BART ( metro) naar de stad gaan. Gaat supersnel en wel zo makkelijk.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Fam. Brilman07-08-2010

Goede ligging, wel gehorig.

Aanvankelijk kregen we een kamer aan de straat kant bij het bussstation. Op verzoek een andere kamer gekregen aan de binnentuin. Deze was groter en luxer. Opvallend was de gehorigheid van het pand. Je hoorde de bovenburen lopen en de vloer kraakte erg. We waren zonder auto dus over het parkeren kan ik niets vertellen. Bedden inderdaad prima. We hebben 1 keer in het hotel ontbeten, in de Lobby, een soort Starbucks en dit was goed te betalen. Fishermans warf is erg toeristisch met een hoog kermis gehalte. Downtown vonden wij leuker. Fietsen over de Golden gate is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Frank & Rudi30-06-2010

Tophotel op super locatie

Wij hebben dit hotel bezocht tijdens onze rondreis door USA in juni 2010. Echt een tophotel met zeer luxe kamers, van alle gemakken voorzien. Ontbijt is echt erg duur, dus ik zou de Ihop aanbevelen, schuin er tegenover. Ook het parkeren is hier onacceptabel duur, inclusief belasting e.d. 50 dollar per dag. Wij hebben dan ook de auto in de parkeergarage er tegenover neergezet. Daar waren we voor 30 dollar per dag klaar (ook al duur voor amerikaanse begrippen, maar altijd beter dan 50 dollar per nacht). Fisherman's warf om de hoek, de trams en lombardstreet op loopafstand. Superstad!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Heleen06-04-2010

goede ligging tov fisherman's wharf

net hotel met mooie kamers, minpuntje is wel dat de kamers voorzien zijn van enkel glas, geluiden van straat zijn goed te horen. De ligging is ideaal op loopafstand van fisherman's wharf en pier 39.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 7David & Phyllis17-07-2009

Goed Hotel

Leuk hotel maar ook niets speciaals. Fishermans Wharf leuk maar veel zwervers, Alcatraz top, GG bridge OK veel volk. Binnenstad ook top.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Jan Wijmenga23-02-2009

Mooi gerenoveerd

Het hotel is kort geleden gerenoveerd, alleen heeft men het glas niet vervangen door dubbel glas, waardoor het verkeerslawaai stevig kan zijn (met name 's ochtends als het naburige winkelcentrum bevoorraad wordt). Verder prima bedden en ruime kamers.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2008

• 9peter19-10-2008

TOPHOTEL!!

Wat een stad... echt waanzinnig.

Hotel heeft echt perfecte ligging en hotelkamer was zo mooi. Je betaalt natuurlijk hier wel voor. Maar ligging en kwaliteit is echt een reden om dit te doen.

Veel aanbiedingen als je meerdere dagen er bent, en dan is een goed hotel echt wel lekker. Het enige minpuntje is de 40dollar per dag aan parkeergeld.

maar dat geldt voor veel hotels.

Gereisd met partner in oktober 2008

Hotel Sheraton Fishermans Warf info