Hotel Queen Anne

Kleine hotelsWeer vandaag23°17°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Queen Anne voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Queen Anne in het Nederlands

erg leuk hotel !!

ellen655
17-9-2010

Wij waren hier sept.2010. Erg leuk hotel , ontbijt is uitgebreid en erg lekker ( wel elke dag hetzelfde , maar genoeg keuze !! ) Elke dag van 16.00u tot 18.00u sherry , thee en (home made !)koekjes... heerlijk en heel gezellig ! Het personeel is aardig en behulpzaam.
Het enige nadeel : het ligt niet echt in het centrum (downtown) maar bus 2 en 3 stopt voor de deur ! als we teruggaan naar San Francisco.... zeker weer naar Queen Anne !!

Gereisd Met partner in september 2010

Een zeer gezellig hotel

Patrick
18-8-2010

Engelse stijl hotel, was vroeger een meisjesschool. Gezellige kamers en goede/aardige service, ontbijt is inbegrepen. Echt een aanrader als je van oude stijl hotels houdt.

Gereisd Met partner in Fri Jul 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Queen Anne in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Queen Anne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.