Hotel Metropolis

6.8Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, California, San Francisco

Op vakantie geweest naar Metropolis?

6.8Voldoende

24 reviews over Hotel Metropolis

• 5Nelleke29-05-2017

Valt tegen

Dit hotel staat in een buurt vol zwerfers waar wij ons voor al 's avonds niet veilig voelden. Het hotel is verder niks bijzonders. Gedateerd, kleine kamers en lawaai van de straat. Verder wel schoon. Wij hadden liever in een betere buurt gezeten voor wat een hogere prijs, had de San Francisco ervaring mooier gemaakt.

Gereisd met partner in mei 2017

• 5jose198625-05-2016

In de ghetto

Hotel heeft kleine kamer maar is verder wel schoon en goed te doen. Alleen erg jammer dat je midden op de plek zit waar ontzettend veel zwervers en andere ongure types rondhangen dus wij voelden ons niet echt veilig om 's avonds de deur uit te gaan. Verder kost parkeren 30 dollar per nacht en wordt er geen ontbijt aangeboden. Alleen koffie en thee.

Gereisd met partner in mei 2016

• 6Stefanos27-08-2015

NIet goed, niet slecht

Het hotel is prima om 2 nachten te slapen, de buurt is inderdaad erg slecht maar dat heeft ook wel weer wat. Je ziet een heel ander leven om je heen. Onze kamer (2p) was heeeeel klein, geen koelkast. Ik vond het personeel erg saggerijnig. Hoop voor dit hotel dat het blijft staan als er een zware aardbeving komt. Auto parkeren kost 30 dollar per nacht en dat vind ik erg veel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 5Marjan09-08-2015

goed hotel, maar onveilige buurt

Prima stadshotel; kleine kamers, maar goede bedden en comfortabele douche. Het hotel ligt heel centraal; vlakbij chique winkelstraat en pier 39 is lopend te bereiken. De zwervers en volgens buurtbewoners ook dealers maken de omgeving van het hotel nogal grimmig. Het hotel heeft een security ingehuurd, maar het voelde evengoed onveilig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7heer Roelfsema08-06-2014

Netjes, iets gedateerd. Buurt wisselend plezierig

Veel zwervers in omgeving maar ook bij het Hilton. Wel parkeerplaats naast hotel tegen vergoeding.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7jorgen_bok28-09-2013

Net hotel op meest verschrikkelijke plaats

Het hotel is op zich prima. Koelkast op de kamer en de kamer was netjes. Alleen de ligging. Verschrikkelijk! Bijna in de ghetto. Veel zwervers. Parkeren is ook erg duur. 30 US Dollar per dag exclusief de btw. Verder een prima stad in te shoppen.

Gereisd met partner in september 2013

• 4Jolanda01-09-2013

Nooit doen, slechte (enge) ligging

Dit hotel ligt in de slechtste buurt van San Fransisco 'Tenderloin' precies met de voordeur op de straat waar s'avonds en s'nachts de zwervers, gangsters elkaar vinden en de straat letterlijk beheren. Wil je s'nachts geen rust, hoef je het hotel niet uit en wil je iets zien en horen kun je dit perfect van achter je raam zien.. politie en gangster groepen ontmoeten elkaar. Verschrikkelijk eng en angstig. De stad is onwijs mooi en leuk maar rijgt hierdoor zeker een ander beeld.. Kamers zijn schoon, kleinschalig en helaas was ons bed doorgezakt waardoor je telkens naar elkaar toe rolt (kan toeval zijn). Er is geen restaurant in het hotel waardoor je de straat op moet, maar ga niet te laat anders ben je je spullen niet zeker..

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 6p.m.landstra17-06-2013

Foute keuze.

Centraal ligt het hotel wel maar daar is alles wel zo'n beetje mee gezegd. Geen aanrader. De kamers waren klein en het king-size bed mocht die naam echt niet hebben. Gewoon even verder zoeken en dan zijn er ongetwijfeld betere keuzes te maken. Parken is 30 dollar (exclusief tax) per nacht maar dat is vrij normaal in die stad. Geen onbijt. Goede wifi.Geen koelkast. Geen safe.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Monique02-08-2011

Prima stadshotel met centrale ligging

Wij hebben hier 2 nachten overnacht bij de start van onze rondreis door de VS. Een net en modern stadshotel in downtown San Francisco. Nette, kleine kamers, waar je alleen verblijft om er te slapen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op loopafstand van het winkelcentrum met het startpunt van de Cable Cars, Union Square en China Town. Verder zijn alle bezienswaardigheden goed te bereiken met het openbaar vervoer of taxi.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Vincent26-05-2010

Leuk hotel in het centrum

Mooi trendy hotel is dit als je binnen komt. De kamers zijn wat aan de kleine kant maar dat maakt niet uit want je bent toch de hele dag op pad. Wat wel een aandachtspunt is, is dat dit hotel echt op de rand ligt van een wat minder veilige buurt. Er lopen in de avond en zelf overdag heel veel zwervers rond. De taxi chauffeur gaf ook aan om hier in de avond niet naar rechts te gaan want dan kwam je in de onveilige buurt uit. Verder was het Hotels zelf echt prima te doen.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Metropolis info