Hotel King George

7.7Goed

Verenigde Staten van Amerika, California, San Francisco

Op vakantie geweest naar King George?

7.7Goed

12 reviews over Hotel King George

• 7walter08-01-2013

Een leuk hotel

King George is een leuk gelegen hotel in San Francisco. Niet al te grote kamers, maar wel prima in orde. Er is een nadeel. Er is maar een lift. Als je op de bovenste verdieping zit dan kan het wel eens zijn dat je heel lang op de lift moet wachten.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 7Sacha10-10-2012

Piepkleine kamer, maar gezellig

Als je het hotel binnenkomt, loop je een andere wereld binnen. Sfeer heeft het absoluut. De lift naar de kamers is piepklein. Met een groepsreis zoals de onze, was dat geen doen. Vooral niet toen we bij vertrek hier tegelijk gebruik van wilden maken. We hebben 25 minuten moeten wachten voordat we aan de beurt waren met onze koffers (bovenste verdieping). Het personeel met de schoonmaakkarren ging er maar wachtend bij zitten. Zij waren dit al gewend.

De kamers zijn de kleinste die we in de VS gehad hebben. Niet breder dan 2 bedden tegen de muur met een klein pad ertussen. Wel knus, geen uitzicht. Je hoort het straatrumoer goed in de kamers.

2 Gratis computers met internet in de lobby, met printer. Handig om je vlucht in te checken. Genoeg restaurants in de buurt.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Marc24-09-2011

leuke hotel waar goeie survice krijgt

De service was onwijs goed want ze regelde een taxi of een busje toen wij terug gingen naar nederland want we hadden onze auto tegen over de hotel gehuurd bij een autoverhuurbedrijf. de koffer van m'n vrouw was stuk gegaan en ze adviserde een winkel die koffers verkocht in een vrij goedkoop prijs klasse

Gereisd met partner in september 2011

• 1A. Bouterse14-08-2011

Goede ligging, extreem slecht personeel

De derde nacht dat we er sliepen hadden de heren achter de receptie op verzoek van hun incompetente manager Een van onze twee kamers afgesloten en onze bagage meegenomen omdat ze in hun administratie een voucher waren kwijtgeraakt. Na veel aandringen van onze kant gingen ze om een uur snachts de papieren erbij pakken en bleken de vouchers er gewoon te zijn. De incompetente manager van het hotel had ze twee dagen eerder zelf ingeboekt. Raar dat we de dag erop toen we naar het vliegveld gingen hij een half uurtje later ging werken dan normaal. Fawlty Towers is niets vergeleken bij dit hotel met zijn incompetente medewerkers.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8r08-09-2010

Goed hotel op een superlocatie

De locatie is alles bij dit hotel: midden in het centrum van San Francisco waar alles gebeurt. Union Square en het startpunt van de cable cars zijn om de hoek, eettentjes zijn overal in de buurt te vinden en daarbij liggen allemaal winkels op een steenworp afstand. De kamers zijn vrij klein, maar verder prima. Er is lawaai van de straat, maar dat heb je nu eenmaal in een grote stad. De service van het hotel is super, erg attente medewerkers. Er is valet parking bij het hotel, voor ongeveer 40 dollar per dag, je auto wordt dan geparkeerd in de parkeergarage tegenover het hotel, maar ik raad aan om de auto daar zelf te parkeren aangezien het aanzienlijk scheelt in de kosten en ze ongeveer een half uur tot drie kwartier doen over het ophalen van de auto.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Chris en Lyanne07-05-2010

Knus hotel

Een gezellig hotel dat een prima ligging ten opzichte van het centrum en allerlei bezienswaardigheden heeft. De kamer was niet groot, maar dat zorgde juist voor een knusse indruk. Goed schoon en goede service ontvangen.

Inmiddels biedt het hotel geen ontbijt meer aan, alleen koffie en thee. Maar dat is geen probleem, we hebben goed ontbeten bij Lori's diner dat er strak naast zit en een gezellige uitstraling heeft. 's Avonds hebben we heerlijk gegeten bij Slanted Door in the Ferry Building (niet goedkoop, maar wel heel lekker), maar ook in Columbus Street bij The Stinking Rose en Trattoria Pinochio.

Gereisd met partner in april 2010

• 8pauline28-12-2008

mooi hotel

Het King George hotel ligt op een erg goede plek in het centrum van San Francisco. Erg vriendelijk personeel en schattige schone kamers. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Nijn20-09-2007

Prima hotel vlak bij Union Square, het mooiste en gezelligste plein van San Francisco (en met de beste cappuccino ooit plus echte Italiaanse dolces, bij Emporio Rulli). Echt Engels hotel. Goed verzorgde kamers, schone badkamer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wel wat gehorig (geluid van de straat), maar het is dan ook een levendige stad en na een dag rondsjouwen hoor je er al gauw niets meer van. Ontbijten kun je in het hotel, maar ernaast kan dat echt op z'n Amerikaans bij Cafe Mason, een prima tent! Op de hoek van Mason Street en Geary Street, vlakbij het turningpoint van de cablecar naar Fisherman's Wharf/Pier 39. Lopend naar de Wharf kan ook heel goed, dwars door China Town en Little Italy! Een hele goeie lokatie dus!

Gereisd met vrienden in september 2007

Hotel King George info