Hotel Homewood Suites San Francisco Airport North

We hebben een aantal aanbieders voor Homewood Suites San Francisco Airport North voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Homewood Suites San Francisco Airport North in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Goede ligging, verzorgd

Sander
23-7-2011

Net Hotel, randje San Francisco gelegen (officieel Brisbane, ca) met de auto zit je in 15 minuten bij Fisherman's wharf.

Goede en nette kamers, wat krap voor 4 personen als de slaapbank uitgeklapt staat.

Wifi goed, keuken met alles erop en eraan. Zelf koken is mogelijk, grote koelkast/vriezer en zelfs een vaatwasser is aanwezig. Gratis magnetron popcorn in de kamer.

Nette ontbijt ruimte met genoeg keuze. Enig nadeel is het te kleine en ondiepe zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Homewood Suites San Francisco Airport North in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Homewood Suites San Francisco Airport North zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Homewood Suites San Francisco Airport North scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.