Hotel Holiday Inn Golden Gateway

7.4Goed

Verenigde Staten van Amerika, California, San Francisco

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 986p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.4Goed

• Kinderopvang

38 reviews over Hotel Holiday Inn Golden Gateway

• 8Anna14-09-2008

goed hotel

Ligging hotel was prima,kortbij Chinatown, winkelen en Fishermans Warf was lopend ook te doen. Parkeren was duur maar dat vond ik ook in Los Angeles

Gereisd met partner in september 2008

• 6Murray04-09-2008

Fijne ligging

Net hotel maar ouderwets. LIgging is wel top, naast de cable car en de pieren zijn ook lopend goed te doen. Parkeren super duur! 36 dollar per nacht ex.fee. Niet normaal eigenlijk.Onze kamer lag op de 20e verdieping en hadden fantastisch uitzicht over de stad!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Monique Valk28-08-2008

Prima ligging, belabberde parkeerprijs

De ligging van het hotel is prima. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De Starbucks was zowel naast als schuin tegenover het hotel. Ook wij vonden de parkeertarieven ($ 77 incl. tax voor 2 dagen) de grootste afknapper.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Margo Harmsen13-08-2008

prima hotel

Prima hotel, we waren met 2 gezinnen en hadden 2 kamers. Dit gaat prima. Helaas waren er geen 3 dagen passen meer te koop in het hotel toen wij er waren, hebben deze gewoon in de stad gekocht. Is een uitkomst voor als je veel gebruik van de bus en de cabelcar maakt. Inderdaad is parkeren niet goedkoop maar navraag leert dat dit voor San Fransisco normale prijs is. Tip boottochtje naar Sausalito (is een lijndienst geen rondvaart en daardoor stuk goedkoper). Leuk plaatsje en je vaart dan vlak langs Alcatraz. Eten: Heerlijk gegeten en niet duur hebben we bij Victor een italiaan net achter het Hotel (1411 Polk St) Neem gerust een grote Piza deze kun je delen met meerder personen. Na de vakantie vonden we dat we hier de beste Piza hadden gegeten van allemaal. Ontbeten en in de stad bij Mels Drive In (801 Mission Street) Dit was erg goed. ook bij Starbucks naast het hotel kun je ontbijten niets bijzonders maar niet slecht.

Gereisd met familie in juli 2008

• 7Ruud Buurma06-08-2008

Prima ligging t.o.v. centrum

Over het algemeen een goed hotel, kamers wel wat gedateerd qua inrichting maar netjes. Ontbijtbuffet prima (enige goede ontbijt dat we in een hotel in Californie hebben aangetroffen). Paspoort voor openbaar vervoer (incl. cable car) kun je in hotel kopen. Moet je doen is de goedkoopste wijze van vervoer. Parkeren inderdaad schrikken. SF is een heerlijke stad, relaxt en een bijna europese sfeer. Fishermen's Wharf viel ons tegen, niets authentieks, meer een "Disney sfeer". De stad absoluut bezoeken als je in Californie bent, en dan via Highway 1 de kust langs!

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Afke Zijlstra12-07-2008

Goed hotel

Parkeren is hier inderdaad enorm duur! 34 dollar (ca. 20 euro) per dag. Maar daar doe je niks aan. Cable car stopt inderdaad naast de deur. Wij hadden een pas van 3 dagen reizen voor maar 18 dollar, normaal gesproken kost een rit met de cable car 5 dollar, dus zo'n pas kan zeker wel uit. Een keer naar de Fisherman's Wharf en je hebt het er al uit. Wij hadden een kamer op de 20e verdieping, helaas naast de lift. Dat was erg lawaaiig! Kamer was al wel om 12 uur beschikbaar. Niet naar zwembad geweest, veel te koud tijdens ons verblijf. Kamers netjes met goede koelkast en airco (al was airco dus niet nodig). Starbucks zit naast het hotel, ideaal om te ontbijten want ontbijt in hotel zelf is ook duur. In straat achter hotel zitten ook prima ontbijtgelegenheden! Gegeten bij de Fisherman's Wharf, hartstikke gezellig en veel leuke en goede (vis)restaurants!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Margret01-07-2008

Mooi uitzicht

Prachtig uitzicht vanuit kamer,nette kamer zie foto pakeren wel asociaal duur 78 dollar voor 2 dagen. verder net hotel met snelle lift met beveiliging. niet in hotel zelf gegeten maar bij een Griek blok achter het hotel net als de Italiaan in hetzelfde straatje. goed hotel om de verblijven, 100 meter van cable car (voor 11 dollar pp hele dag reizen) erg makkelijk en redelijk snel. aan te raden

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Chris01-06-2008

Wij sliepen met vier op een kamer. Dat ging redelijk, maar hield qua ruimte en bedcomfort niet over. De kamer stonk naar jarenlange oude rook ! Maar was wel op de 6e etage gelegen en de kwam dus uit op het zwembad. Fijn, maar wel de hele avond fel licht en zwembadgeluid.

Gereisd met familie in juni 2008

• 7Hans12-05-2008

Perfecte ligging om SF per OV te ontdekken. Ligt naast California Street waar Cable car stopt. Garage is erg duur.
    Vanuit de 8e verdieping kon gratis ongelogd worden op het internet via een coffee gelegenheid, geen Starbucks. Dat ligt overigens naast het hotel in een bank. Prima kamer.

Gereisd met familie in april 2008

• 7Iris 31-08-2007

Kamers zijn prima, wel wat klein voor Amerikaanse begrippen. Parkeren is heel duur, 36 dollar per dag. Openbaar vervoer in de buurt. Het ontbijt(continental)was niet zo uitgebreid en was duur. Bovendien moesten we lang wachten op zitplaats, thee, tec.

Gereisd met familie in augustus 2007

Hotel Holiday Inn Golden Gateway info