Hotel Holiday Inn Golden Gateway

Hotel Holiday Inn Golden Gateway
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Golden Gateway voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima hotel, prima kamers. Behulpzaam, zwembad zijn we niet in geweest. Konden in de ochtend met treintje mee om o.a. Pier 39 te bezoeken. Verder hebben wij veel met taxi gedaan. In de avond 1 x in hotel gegeten, was prima. We zijn hier 3 nachten geweest

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

37 reviews over Hotel Holiday Inn Golden Gateway in het Nederlands

Prima locatie in san fransisco

I.k.
29-1-2015

Leuk hotel!

Annelore
11-10-2013

Prachtige kamer op de 19de verdieping met panoramaview over de stad. De kamer zag er modern uit met een heerlijk bed, zitruimte, tv, fijne badkamer! Volgens mij alles pas vernieuwd! De locatie is goed. Naast Starbucks en 't Kabeltreintje. We hebben de 1ste ochtend ontbeten in het hotel. Maar we waren de enige in de ontbijtzaal. Dus we voelde ons nogal ongemakkelijk. Er is 'n lopend buffet aanwezig. De volgende ochtend toch maar naar Starbucks gegaan ;-)

Op de 6de verdieping zit een buitenzwembad, erg leuk, zwemmen met 'n uitzicht over San Francisco. Het hotel heeft een eigen parkeergarage, alleen betaal je dan 40 dollar per dag. De liften in het hotel zijn wel een beetje warrig, je moet je kamerpas scannen om van de lift gebruik te kunnen maken, dit werkte niet altijd even soepeltjes, merkte we ook wel bij de andere gasten (we waren niet de enige klungels).

Wat een wind in deze stad. Neem een windproof kapsel aan haha. Maar wat een toffe stad! Bij de Golden Gate zeehonden spotten enz.!

Fijn hotel

ErikvanderHeld
15-7-2013

Netjes en schoon hotel. Kabeltram station zit ernaast. (al hebben wij meer gebruik gemaakt van de bus) Die stop overigens ook voor de deur. Zwembad zit snel in de schaduw dus geen gebruik van gemaakt.

Gretha
22-8-2012

We zijn hier 2 nachten geweest i.v.m. een rondreis. We zaten op de 15e verdieping en hadden een prachtig uitzicht over de stad. Goede, schone kamers. De parking is erg duur: 40 dollar per dag, maar dat zijn normale prijzen in deze stad. Het is nooit warm in San Francisco: in augustus overdag rond de 20 graden en 's avonds fris! Verwarmd openlucht zwembad op de 6e etage.

Het eindpunt van de Cable Car is op de hoek van de straat van dit hotel. De Cable Car kost 14 dollar p.p. per dag, 21 dollar voor 3 dagen en kaartjes zijn te koop (alleen contant te betalen) in het hotel.

Restaurant Monna Rose Trattoria aan de Fisherman's Wharf is NIET aan te raden: eten is prima, maar onvriendelijk personeel, dat de "tip" zelf invult op de rekening...

Goed hotel

Wouter
27-4-2012

Mooi hotel, goed gelegen in centrum van SF.

Vanuit het hotel geraak je door heel de stad met de cable car.

Kamers zijn mooi, goed verzorgd.

Ontbijt zeker ok.

rustig gelegen

Alex
21-1-2012

Degelijke en ruime kamers.

Eindpunt van Cable Car die je zeker moet genomen hebben. Dagticket kost 14 dollar. In de voormiddag kan het gebeuren dat je 1 uur moet aanschuiven om de Cable Car te nemen.

Fishermans Wharf mag je niet missen

Goede Locatie

Jan-Willem
12-9-2011

San Francisco is een hele mooie stad, mijn favoriet. Groot hotel met zakelijke uitstraling. Achter het hotel bevinden zich veel leuke restaurantjes waar je goed kunt eten. Het hotel zelf heeft een eigen parkeergarage ( betaald ) en ruime kamers.

Van hieruit zijn de toeristische attracties wel het beste per auto te bereiken.

Een perfect hotel

marjolein
13-8-2011

Wij werden met een enorme gastvrijheid ontvangen,kregen meteen een upgrade,lekkere wijn gratis in de bar aangeboden als ' welkom' en mochten onze auto rustig voor het hotel laten staan tijdens uitladen en pas na 1 uur weggehaald zonder commentaar.

Als je een papier invult en je een 'member' wordt van Holiday inn krijg je allemaal extraatjes en zelfs 15% korting op het ontbijt.Dit kost verder niets.

Wij gaan graag vaker naar Holiday inn want het is goed en betaalbaar en heel prettig.

Goed hotel voor doorreis

Ingrid en Ben
20-6-2011

Tijdens onze reis langs de westkust dit hotel aangedaan.

Leuk en mooi hotel vanwege de centrale ligging.

Goede lokatie

m_lierop21
13-2-2011

Hotel is vooral aan te raden vanwege de ligging. Bushalte en cable car om de hoek, net als whole foods supermarkt en starbucks. Kamers zijn inderdaad iets gedateerd maar wel netjes. Weinig sfeer in het hotel en op de kamers. Restaurant is prima. Goede plek als je met openbaar vervoer de stad wilt verkennen. Voor 's avonds ook restaurants op loopafstand, maar voor gezelligheid moet je eerder richting Fishermans Warf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Golden Gateway in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Golden Gateway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.