Hotel Holiday Inn Express San Francisco Fisherman's Wh

Hotel Holiday Inn Express San Francisco Fisherman's Wh

5.8Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, California, San Francisco

5.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express San Francisco Fisherman's Wh voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Holiday Inn Express San Francisco Fisherman's Wh

• 7reclame_kris15-07-2013

Prima hotel, leuke locatie

Wij hadden dit hotel 'gewonnen' en we vonden de locatie echt gezellig. De fishermanswarf is super gezellig om overheen te slenteren. Alleen als je de stad zelf in wil, moet je wel wat meer overstappen en een beetje uitzoeken hoe het allemaal werkt, er wordt veel gereden met bussen. Het is niet zo makkelijk als in andere steden met de metro vonden wij. Natuurlijk ook een ritje met de cable car gemaakt, maar dat is meer een toeristische attractie, dan openbaar vervoer middel. Het hotel vonden wij prima voor 2 nachten, wij zaten in het bijgebouw waar ook Denny's in zat en hebben daar dan ook ontbeten. Dit vonden wij duur en echt niet lekker. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het parkeren omdat we er bewust voor hadden gekozen dat we onze huurauto pas na SF zouden gaan ophalen, zodat we niet hoefde te parkeren en geen huur voor die dagen hoefden te betalen.

Gereisd met partner in mei 2013

• 6Anonymous05-08-2010

Enige pluspunt is de de ligging...

Enige pluspunt is de ligging, is maar een paar straten bij de haven (Fisherman's wharf) vandaan.

Gereisd met vrienden in januari 2005

• 6Veronica31-10-2009

Kan veel beter

Wij hebben hier 2 nachten doorgebracht. Helaas in het bijgebouw waar Denny's zit. Hierdoor voel je je wel afgesloten en je hebt het idee dat alles in het hoofdgebouw veel beter is. We zaten helemaal aan het eind van de gang. Dus elke keer een heel eind lopen naar het zwembad bij het hoofdgebouw wat trouwens ook heel slecht gelegen is. De langsrijdende auto's kunnen je gewoon zien zonnebaden/zwemmen en met de zeewind in San Francisco zou een windscherm of desnoods een rij struiken zorgen voor privacy en meer warmte. We hadden al gelezen dat het parkeren zo duur is bij het hotel en daarom hebben we na incheck de koffers in de kamer gezet en zijn vervolgens naar een 24uurs bewaakte garage in Japantown gereden om de auto daar voor 2 dagen te parkeren voor 30 dollar. Het is wel 45 minuten teruglopen (20 blocks) maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een taxi, bus of cablecars te nemen. Aanraders: ontbijt bij IHOP verderop in de straat, muni dagpas bij (11 dollar p.p.), lomardstreet

Gereisd met partner in juni 2009

• 6dekker23-07-2009

Prima ligging om stad te bezoeken.

Wij hadden free wireless internet, helaas geen koelkastje op de kamer. Inmiddels was het parkeertarief 79,80 dollar incl. tax voor twee dagen. Het hotel ligt prima voor een bezoek aan de stad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 2Erik en Michel01-06-2009

Wat een fluthotel!

Wat een fluthotel. Dit is nog geen 2 sterren waard. Parkeerkosten voor je auto is echt schandalig. Voor 2 dagen 100 dollar!!! Kamers zijn oudbollig, saai en vies. Wij zaten in gebouw waar ook Denny's restaurant zit. Als je daar langs liep rook je de aangebrande patat...jechs... Is wel prima gelegen in SF, vlakbij Fishermans warf. We komen hier in ieder geval niet meer terug.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Robert en Anouck08-01-2009

Centrale ligging en complementary breakfast!

Centrale ligging om de hoek van Fisherman's Wharf en complementary breakfast. Erg druk steeds bij het ontbijt en deze stelt ook niet veel voor: alleen jam als beleg en verder cereals en gebakken rommel! Wordt slecht aangevuld en er ligt veel eten op de grond!Receptie zelfs bij drukte maar 1 persoon maar die werkt zich dan ook slag in de rondte!Prettige kamer met schone badkamer.Telefoon deed het niet, werd meteen gemaakt!

Gereisd met partner in januari 2009

Hotel Holiday Inn Express San Francisco Fisherman's Wh info