Hotel Holiday Inn Civic Center

Hotel Holiday Inn Civic Center
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Civic Center voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Holiday Inn Civic Center in het Nederlands

Dichtbij de stad en het vliegveld

Rick
1-6-2014

Dit hotel ligt dichtbij de stad, cable car station Market Street ligt op 5 minuten lopen. Vanaf het vliegveld is het +/- 20 minuten rijden buiten de spits. Parkeren in de garage kost 42 dollar per nacht wat wel erg duur is. Kamers zijn netjes, weinig last van het verkeer op straat. Conclusie: Goed hotel voor een bezoek aan San Fransisco.

Fantastisch hotel

Saskia Righarts
29-5-2014

Geweldige ontvangst met hele goede info over de stad en het openbaar vervoer. Prima t.o.v openbaar vervoer. Zwervers zijn er wel maar totaal geen last van. Wat een top stad.

Prima centraal gelegen hotel

Paul
5-10-2012

Samen met onze zoon die rolstoel gebonden is naar San Francisco gegaan en in dit hotel verbleven. Hotelkamers met een verbindings deur gekregen. Prima verblijf. Vlak bij een centrale weg met openbaar vervoer snel de stad in. Jammer dat je geen uitleg krijgt over het gebruik van je hotelsleutelkaart om de lift te bedienen.

Fijn hotel

Jolanda
23-8-2012

Fijn hotel, goed verzorgde schone en ruime kamers.

Wij hebben alles lopend gedaan en vonden dat prima te doen.

's Avonds inderdaad zwervers in de buurt, heb dit echter niet als bedreigend of zo ervaren. Ze vielen ons niet lastig.

Ook geen last gehad van straatlawaai. We sliepen "hoog".

Parkeren wel prijzig (25 usd), maar is denk ik wel logisch in zo'n stad.

Prima hotel. Eenvoudig te bereiken van het vliegveld met de metro (Bart). Net buiten het centRum maar dat is goed met de tram te bereiken.

goed overnachtingshotel

Frans
3-6-2012

Goed hotel om te overnachten tijdens ons verblijf werd de straat 's nachts geasfalteerd. Weinig geslapen die nacht. Hotelmanager heeft ons een upgraded kamer toegewezen voor de volgende nacht. Een op de 12de verdieping, geweldig uitzicht over San Francisco. Ligging is wat minder. Ligt buiten het centrum. Prijs / lwaliteitverhouding van het ontbijt viel tegen.

Personeel heel behulpzaaam.

Prima overnachtingsadres

hj_nieuwenhuis
19-11-2011

Hotel ligt aan Market Street - 8e straat - een goed uitgangspunt om de stad te bezoeken. Wel veel zwervers op straat, vooral 's avonds niet prettig. Kamers zijn goed. Ruime bedden. Hebben elders gegeten.

Rumoerig stadshotel op z'n retour.

Il Quadrifoglio
8-9-2011

Ligt op hoek 50 en 8 street, waar BART stopt. Lopen hoef je dus 200 meter. Daar kan geen taxi van 40-60 USD tegenop/ of eigen vervoer: parkeren kost 25USD pn. Ontvangst is goed. De kamers zijn schoon en met twee queenbedden ruim. De raampartij is erg gehorig, sluit niet goed af en dat is vooral lastig slapen in zo’n stadshotel. Het buitenzwembad is met 10x15 netjes maar met 15 graden aan de frisse kant (net als de stad zelf). Ontbijt is gewoon te duur en verderop de straat beter te krijgen. Ga vooral bij Westfield winkelen en (kelder) eten. S’avonds is de sfeer ronduit vervelend als niet bedreigend door grote groepen op straat. Toch is er voldoende toezicht, maar echt lekker loopt dat niet. Neem een dagkaart bij de Cablecar.

Een hotel achteraf

Joshua
17-12-2010

Het hotel op zich is niet mis mee. Het is wat achteraf en achterstallig. Je moet dik betalen om hier met je auto te parkeren.

Mensen zijn niet echt heel vriendelijk achter de counter en daarom heb ik de service ook een 5 gegeven.

Wat betreft the ligging. Het ligt in de 8th street en dat is nou niet de beste buurt. Wij wilde s'avonds nog even de staat op, maar zijn na twee straten weer omgekeerd richting hotel.

prima hotel

Ellen
23-9-2010

Een prima hotel en het centrum is met tram F snel te bereiken.

De kamers zijn groot en prima ingericht en het ontbijtbuffet is ok.

Een prima hotel voor een paar dagen in de prachtige stad San Francisco

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Civic Center in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Civic Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Civic Center scoort een 7.61 uit 10 op basis van 32 reviews.