Hotel Frank

Hotel Frank
8,2

2 tips over Hotel Frank

Robin de Koning, 21-8-2012
Golden Gate Bridge, Fishermans Wharf en Golden Gate Park zijn echte attracties waar je geweest moet zijn. Allen eenvoudig te bereiken met de bus. Koop een munipass voor onbeperkt reizen met al het OV (behalve BART)
jikke, 7-1-2012

doe de bekende high-lights! Wij hebben er oud en nieuw gevierd, maar verwacht hier niet veel van: prachtig vuurwerk kijken met 200.000 anderen, maar niets geen toeters en bellen verder. Men wacht braaf tot 2400 uur kijkt t vuurwerk en gaat weer!

Aanrader is om n boottocht te maken 15 dollar pp, maar wel de moeite waard. Krijg je in 1 oogopslag n beter beeld van de stad.