Hotel Frank

5 reviews over Hotel Frank in het Nederlands

Goed hotel

Robin de Koning
21-8-2012

4 nachten overnacht in Hotel Frank. Luxe, mooie kamers. Elke dag staan er wel protesterende ex-werknemers voor op de stoep om jou van 7 tot 8 wakker te roepen, maar daar slaap je prima doorheen.

Het hotel heeft een perfecte liggen. Bus stopt voor de deur, dus koop een munipass voor onbeperkt reizen.

Hotel is een aanrader. Ik heb een prettig verblijf gehad.

super stadshotel

jikke
7-1-2012

ligt midden in het centrum. Ruime kamer en badkamer. Heerlijke bedden en goede kussens. Zeer vriendelijk personeel! Echt n stadshotel, niets op aan te merken. Gratis wifi en parkeren 35 dollar!

Top lokatie, maar lawaai

Anna
15-9-2011

Top locatie voor de cable cars en shopping.

Oké kamers. Wel redelijk veel lawaai van op straat en de kamer naast ons waren ze een feestje aan het bouwen dus moesten wij de receptie bellen om te vragen dat ze zouden ingrijpen.

Eten in het restaurant Max was redelijk vettig... Lories Diner om de hoek is goed voor een stevig ontbijt.

Prachtige locatie en vriendelijk personeel

Jean-Paul
17-7-2011

Wij hebben hier 3 nachten gelogeerd als start van onze rondreis door de VS. Het hotel (toplocatie) ligt op de hoek van Union Square, waarvandaan de bussen en cable car gaan, en op 15 minuten lopen van China Town.

Het personeel is supervriendelijk en erg behulpzaam. Wij zaten in een mooie gerenoveerde kamer met heerlijke bedden. Toen wij een shuttle bus bestelden voor onze rit naar de autoverhuur op het vliegveld, kwam er een limousine voorrijden. Dat had men voor ons geregeld, omdat het 15 dollar goedkoper was dan de shuttle bus. Top!!

Echt een aanrader!

Luxe hotel!

jeanet_1
26-10-2010

Een mooi hotel op een goede lokatie vlak bij Union Square. Ook andere bezienswaardigheden zijn in de buurt. Wij hebben alles te voet kunnen bezoeken. Kamers erg groot en hebben een sjieke uitstraling. Ook mooie badkamer. Enige nadeel zijn de hoge parkeerkosten (37 dollar per nacht), maar wij hebben de auto bij vliegveld ingeleverd voor we naar dit hotel gingen. Het was onze laatste bestemming van de vakantie. Van vliegveld naar het hotel in San Francisco was heel goed te doen met openbaar vervoer; metro stopt vlak bij het hotel! Shuttle bus van het hotel heeft ons na 2 dagen weer naar vliegveld gebracht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frank in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frank zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.