Hotel Francisco Bay Inn

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Francisco Bay Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Francisco Bay Inn in het Nederlands

2006

Prima ligging, je stapt zo in de bus die je overal na toe brengt, ongeveer 20 minuten lopen naar Fishermans wharf.

Gereisd met partner in juli 2005

Prima locatie aan Lombard Street, redelijke kamers, prijs/kwaliteit in orde. Aardig wat interessante bezienswaardigheden op (glooiende!)loopafstand (oa FW, Chinatown, Koit tower, Italiaanse wijk). Prachtige stad dat San Fransisco.

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Francisco Bay Inn in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Francisco Bay Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.