Hotel Dakota

Kleine hotelsWeer vandaag24°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Dakota voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Dakota in het Nederlands

2008

De kamers zijn niet al te groot maar wel schoon

sander
5-7-2008

De kamers zijn niet al te groot maar wel schoon. Het is allemaal een beetje verouderd maar dat heeft ook wel weer zn charme. Het personeel is zeer behulpzaam.

Het hotel is (denk ik) vd zelfde eigenaar als het Adelaide hostel wat om de hoek zit. In het adelaide hostel kan je ontbijten(grote keuken).

Gereisd Met partner in Sat Jul 05 2008 19:01:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dakota in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dakota zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.