Hotel Cova

7.7Goed

19 reviews over Hotel Cova

• 8elisabethhiemstra04-07-2014

fijn hotel verkeerde plek

Hotel cova Heel fijn hotel vriendelijk personeel Persoonlijk vond ik de plek niet aangenaam vanwege vele zwervers

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8sanne10-02-2014

Ligt dicht bij t centrum prima te lopen!

Hoe wel t niet de mooiste wijk is en der aardig wat zwervers lopen, heb je niet echt last van die gasten. Eerste keer namen we t shuttlebusje van t hotel naar t centrum. Dat was achteraf goed te lopen! s' avonds namen we wel altijd de taxi terug meer omdat we dan nog al moe waren van t lopen. Hou der wel rekening mee dat SF niet vlak is!

Het ontbijt was prima te doen niet al de druk en voor al meer op de Amerikaan gericht zoals cornflakes.

Op de bedden heb ik niets te klagen die waren er prima.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Tom02-10-2012

Laat je niet afschrikken

We wisten toen we dit hotel boekte dat het in Tenderloin lag. Een van de slechte centrum wijken van San Fransisco. Toch hebben we dit hotel geboekt omdat het prima in het centrum lag en een complementair shuttle service bied. Het hotel is modern ingericht en de kamers zijn ruim, met goed bedden en prima onderhouden. Kamers hebben alle standaard Amerikaanse voorzieningen. Ontbijt was prima en werd constant bijgevuld. Personeel was ook bereid om aan te vullen als je er om vroeg. Receptie netjes ontvangen, prima internet en ook gebruik gemaakt van de shuttle. Enige nadeel zijn de junks, verderop in de straat is een gaar keuken waar ze sóchtends dan ook voor lange rijen voorstaan. Je wordt aangesproken maar als je zegt dat je niets hebt oid. dan laten ze je ook met rust. Je loopt in circa 15 min naar Union Square en in 10 min naar de autoverhuur op O'Farrelstreet.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Margot03-08-2011

prima hotel, zonde van de locatie

Bij aankomst zagen we meteen al iemand proberen in te breken. Alle panden in de omgeving hadden tralies op de begane grond, er liepen veel junks en zwervers rond. Het hotel zelf was prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8rianne.ruitenbeek18-03-2011

prima plek!

Hier geweest in zomer 2010 en gaan deze zomer weer! Totaal geen last van de zwervers gehad. De kamers zijn goed ingericht, mooiebadkamer, lekker 2 grote 2 persoonsbedden (weet niet of dit standaard is). cenrum lopend heel goed te doen, vliegveld snel bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8renate009-12-2010

Goed hotel!

Goed hotel! Beetje jammer van de buurt (dichtbij daklozenopvang (veel junks ed.), maar dat heeft ook wel weer iets. Dat hoort natuurlijk ook bij de stad.

Zou er zo weer naar toegaan!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8petra17-10-2010

Laat je niet afschrikken

De ligging is t.o.v. centrum goed, ca 1 km. maar ligt aan een straat met veel zwervers. Maar ook het Hilton ligt aan deze straat alleen wat dichterbij het centrum.Het hotel zet wel een shuttlebusje in om gasten te vervoeren, en raadt af om s avonds te gaan lopen. Het doet ook wat hedreigend aan, je wordt aangesproken door junks, maar ze doen niets. Hotel zelf is behoorlijk luxe, met incl. ontbijt dat super is. Hele mooie kamers met uitstekende bedden. Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig. Tip: Neem een zakje stroopwafels mee voor de receptie.Wij hebben de voetbalfinale daar gezien op een groot scherm bij het civicpark. Was een leuke belevenis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 6Frans Dingen15-09-2009

Mooi hotel, helaas slechte ligging mbt daklozen

Mooie kamers het hotel is onlangs gerenoveerd. De ligging is centraal in de stad maar er zijn 2 daklozen opvang plekken in de straat. Kortom geen aanrader als je kinderen meeneemt. In de twee nachten veel herrie in de gangen en politie sirenes niet goed voor de nachtrust.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 7M. de Bont20-08-2009

goed hotel jammer van de ligging

Dit hotel heeft mooie gerenoveerde kamers. Ontbijt is redelijk, kan uitgebreider. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Jammer van de ligging, erg veel zwervers op Ellis street. Daardoor heeft hotel een gratis shuttlebus naar Fishermans warf en Union square. Wel van te voren reserveren. Personeel raadt het af om in Ellis street te gaan lopen. Zeer veel verschillende nationaliteiten die hier verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Ruud en Chantal11-12-2008

Prachtig hotel in Tenderloin

Hoewel Tenderloin een van de mindere wijken van SF is, biedt het Cova Hotel een perfect onderdak. Veel zwervers op straat, maar daar hebben we ons niet aan hoeven storen. De kamers zijn prachtig, het personeel is erg behulpzaam en er zijn veel voorzieningen zoals wifi, internetcomputers met printer (gratis), en ontbijt. De ligging is prettig t.o.v. Market Street, Chinatown, Haight Ashburry, Fishermans Warf et cetera. In de buurt zitten veel eetgelegenheden, kroegen, afhaalrestaurants en de Great American Music Hall.

Gereisd met partner in september 2008

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking