Hotel Comfort Inn by the Bay

Hotel Comfort Inn by the Bay
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn by the Bay voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Comfort Inn by the Bay in het Nederlands

Prima hotel op een goede locatie.

Josje,
31-1-2018

De kamers zijn netjes en schoon, de bedden zijn goed en het personeel is vriendelijk. Kamer op de vierde verdieping heeft al uitzicht op de Golden Gate. Dichtbij de baai en een park en een kwartier lopen van Fishermans Wharf. Omgeving is prachtig.

Niet heel veel verwachten van het ontbijt. Het is goed volgens Amerikaanse begrippen: cereals (met suiker), wafels, donuts, muffins, bagles, tostibrood, zuiveltoetjes, bananen en (sinaas)appels. Geen rauwkost. Koffie, thee, melk en waterige sap uit een machine.

Gereisd alleenreizend in december 2017

Oud maar prima hotel voor de prijs

Wessel,
19-9-2017

Het hotel is van binnen duidelijk al een oud hotel. De redelijk krappe kamers met oude grote airco units en de saaie niet al te ruimte gangen zijn daar een testament van.

Echter heb ik niets te klagen gehad over hoe schoon het hotel is. En daarnaast is het ook aardig goedkoop. Als je naar San Francisco komt om een paar dagen te stad bezoeken en je niet van plan bent veel op je hotelkamer te zijn dan is het een uitstekende keuze. Vooral vanwege de fantastische ligging!

Lombard street en Fishermen's Warf liggen op een steenworp afstand! Bijvoorbeeld even naar Fishermen's Warf toelopen om daar een fiets te pakken om zo de brug over te steken? Geen probleem! Daarnaast heb je ook Polk Street op 10 minuten lopen; de straat waar je moet zijn om lekker te gaan eten.

Gereisd zakelijk in september 2017

Geweldige locatie

Nathalie
31-8-2015

Het hotel is op loopafstand van de 'inner city', maar relatief rustig gelegen. Het decor is wat ouderwets naar onze smaak, maar voor Amerikaanse begrippen helemaal niet verkeerd. We hadden een kamer met zicht op de Golden Gate Bridge, wat natuurlijk geweldig was. Vlakbij is het bekende deel van Lombard Street, met de krappe bochtjes op de steile weg.

De kamers waren, zelfs met 4 personen op een kamer, ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. Enige nadeel is dat de airco veel kabaal maakt en niet echt handig in te stellen is.

Het ontbijtbuffet vonden wij prima. Het is elke dag hetzelfde, dus als je langer dan een nacht of 3 blijft, kan het gaan vervelen. De kids vonden het geweldig dat ze zelf wafels konden maken! Verder was er sap, vers fruit, yoghurt, verschillende 'cereals', er waren muffins en je kon brood roosteren. En natuurlijk koffie en 'hot tea' (wat je in de VS lang niet overal kunt krijgen). Alles werd vlot opgeruimd, wat ook nodig was, want de ruimte is niet groot.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

GoAmerika

kamers zijn aan vernieuwing toe

heer Van de Vliet
14-9-2014

douchekop moet dringend ontkalkt worden, airco maakt veel lawaai, ramen zijn vuil

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Mooie plek

Thealz
14-3-2014

Dit hotel ligt op 5 minuten lopen van Fishermans Wharf. Een wandeling die wij samen met de kinderen rustig konden lopen, ook 's avonds. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld. We zijn er 2 x geweest en beide keren hadden we uitzicht op de golden gate bridge.

De ontbijtruimte (inbegrepen bij de prijs) was erg druk 's ochtends, maar verder voor Amerikaanse maatstaven een goed ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

het hotel heeft een eigen parkeergarage. Je moet dan wel even een trapje op met je koffers om daarna bij de lift te komen die naar de lobby gaat. Ontvangst was erg goed, vriendelijk geholpen tijdens ons verblijf aldaar. Kamer was wat verouderd, wel netjes. Amerikaans ontbijt, werd voldoende aangevuld. Wel stipt op tijd weer opgeruimd.

Gereisd met partner in augustus 2013

Net hotel op mooie locatie

Steffannijmeijer
14-7-2012

Het hotel is goed maar niet bijzonder. Kamer zijn schoon en netjes maar een beetje oubollig. Maar dat geeft niet, in een bruisende stad als San Francisco ben je toch bijna niet in het Hotel. Ontbijt is op z'n Amerikaans, dus slecht en erg standaard. Lekker ontbijten moet je gewoon buiten de deur doen. Pier 39 is dichtbij en daar kun je heerlijk ontbijten met uitzicht op the bay en de golden gate. Ga zeker eens ontbijten bij Boudin bakers.

Gereisd met partner in augustus 2011

Goed hotel

claudia07
8-6-2012

Het hotel ligt ongeveer 15 minuten lopen van fishermens Warf.

Prima hotel, schone kamers, goede bedden, fris sanitair.

Dit was ons eerste hotel van onze roadtrip door Amerika, en als een van de weinige hotels, zat het ontbijt bij de prijs inbegrepen. Het is zeker geen ontbijt zoals we dat in nederland kennen, geen vleeswaren, geen kaas, geen verse broodjes. Maar dat bleek achteraf overal zo'n beetje hetzelde te zijn. Vriendelijke mensen achter de receptie en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2012

P&W
12-7-2011

Op goede locatie gelegen, goede kamers maar voor amerikaanse begrippen wat aan de krappere kant en ietwat verouderd.

Gereisd met partner in juni 2011

Leuk hotel voor 1 nacht

Familie Huijbregts
30-5-2011

Het hotel was goed voor een nacht.. Wel aan een erg drukke weg! Gelukkig hadden wij kamers aan de achterkant. En inderdaad maken de frisdrankautomaten op de hal veel kabaal.

Gereisd met partner in mei 2011

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn by the Bay in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn by the Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.