Hotel Columbus Motor Inn

Kleine hotelsWeer vandaag26°15°
Hotel Columbus Motor Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Columbus Motor Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Columbus Motor Inn in het Nederlands

Prima Motel op goede locatie

voetenbankje
31-7-2012

Dit motel heeft veel voordelen. De ligging t.o.v. Fishermann's Wharf, het beginpunt van de Cable Car, Little Italy en China town is gewoon perfect. Je kunt zelfs in een klein uurtje naar Union Square lopen. Het is een motel met minimale, maar voldoende, service. De kamers zijn wat gedateerd maar voldoen goed. We hadden een kamer met twee slappkamers geboekt en die was ruim genoeg. Heel belangrijk: gratis parkeren bij het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Prima hotel - goede locatie

Emmy
17-5-2009

Hotel Columbus Motor Inn is prima gelegen in de wijk North Beach. Dit is een zeer gezellige wijk die je zeker moet bezoeken als je San Francisco aandoet. Een echte aanrader is The Stinking Rose; een restaurant waarbij alle gerechten gebaseerd zijn op knoflook. Heerlijk! De hotelkamers zijn prima; schoon, ruim, flatscreen en leuk uitzicht vanuit de kamer op Columbus Avenue. De muren zijn wel vrij dun; je kan veel horen van elkaar. Maar gelukkug heeft men oordopjes uitgevonden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding dus.

Gereisd Met partner in februari 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Columbus Motor Inn in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Columbus Motor Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.