7.7Goed

• 6Thealz14-03-2014

Niet zo bijzonder

Wij vonden dit niet zo bijzonder. Wel leuk om even gezien te hebben, maar wij waren zo weer weg.

augustus 2013

• 7Evelien14-01-2014

Leuk, maar niet heel bijzonder

Ik vond het leuk, maar niet ontzettend bijzonder. Maar je moet er geweest zijn als je in SF bent ;-)

Gereisd met partner in juli 2012

• 8ton16-11-2013

leuk om te zien

Onder de poort door en je bent in Chinatown. in een winkeltje wat te eten gekocht. volgende keer toch vragen wat het is voor we wat te eten kopen. was niet lekker.

Gereisd met partner in oktober 1994

• 6Rocus04-10-2013

Valt tegen

Aardig om te zien en in feite is er niks te zien dan wat winkels met food en vies.

• 7Alex27-09-2013

Niet echt China want dan moet je er naar toe

Dingen moet je daar want anders?? ben je bij de poot genomen. Ga naar een restaurant met stadsview!!!!!

• 9Bas19-09-2013

Grootste Chinatown van Californie

Erg authenthiek. Veel leuke winkels en eetgelegenheden en midden in het centrum van San Francisco. Op loopafstand van Fisherman's Dwarf en Pier 39.

• 9mars14-05-2013

Veel leuke Chinese winkels en troepzaken

Ook de souvenierswinkels met veel rommel zijn leuk om rond te snuffelen

april 2013

• 7RA scheers05-06-2012

Chinatown

De wijk is veel van het zelfde. Restaurants en soevenirwinkels.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Conny27-04-2012

China in Amerika

In Chinatown waan je je echt in China met alle aziatische winkeltjes met hun kleuren en geuren. En je kunt er heerlijk eten van kleine snacks tot uitgebreide maaltijden! Altijd lekkerder als een burger!!!

Gereisd met vrienden in mei 1995

• 6Wouter27-04-2012

Chinatown

In Chinatown vind je vele kleine typische Chinese winkeltjes. Het is wel niet de meest propere buurt van San Francisco.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

10 van de 15 reviews gezien