Hotel Carriage Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Carriage Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Carriage Inn in het Nederlands

Fijne kamer

Rens
22-9-2017

Het hotel ligt net uit de drukte. Prima kamer, maar het ontbijt slaat nergens. Het hotel heeft geen eetzaal, dus krijg je een ontbijtbox met een muffin en banaan. Daarnaast kan je koffie pakken in de lobby.

Oude reviews (archief)

Klein, knus hotel met unieke kamers

mevrouw Jokker
16-6-2014

Leuk hotel, ligging is vooral 's avonds vanwege de vele zwervers wat minder. Ontbijtbox was klein, maar voldoende voor een start van de dag. De kamer had een uniek ontwerp; erg leuk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carriage Inn in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carriage Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carriage Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.