Hotel Beresford

6.8Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, California, San Francisco

Op vakantie geweest naar Beresford?

6.8Voldoende

9 reviews over Hotel Beresford

• 8LJ23-08-2017

Heerlijk oubollig

Prima gelegen hotel. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Je moet wel goede benen hebben vanwege de steile wegen. De kamers zijn wat gedateerd, maar goed onderhouden en schoon. Het hotel ligt in het centrum, dus er is wel geluid om je heen. Maar voor de beleving van de stad heeft dit wel iets. In de ochtend is er ontbijt bestaand uit cakejes, kleine croissantjes, meloen en koffie thee. In de middag staat er goede wijn klaar met iets te knabbelen. Wij waren zeer tevreden met het hotel. Stel je niet krankzinnig hoge eisen, dan is dit een prachtig verblijf

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 5bas_arts12-05-2015

Kan eigenlijk niet meer

Hotel is nodig aan vernieuwing toe. Onze kamer had 2 ramen waar zoveel tocht doorheen kwam dat het wel een hele zware airco leek. Daarna nieuwe kamer gekregen, hier was het iets minder. Gordijnen hangen scheef, deur niet meer recht in kozijn, kastjes vallen uitelkaar etc. Daarnaast erg gehorig, je hoort goed wat de buren doen en hoe er gefeest wordt in het restaurant beneden je. Ontbijt was minimaal, maar dat is vaker in de usa. Gemiddelde motel is beter.

Gereisd met partner in april 2015

• 7heer Eeren22-09-2014

Prima hotel, goed ligging en nette kamers

Goed hotel voor een nette prijs (in een stad waar hotels onzettend duur zijn)

Gereisd met partner in januari 2014

• 6Costatica07-01-2014

Afschuwelijk hotel, wel dicht bij Union Square

Dit hotel is geen aanrader. Donkere entree, kleine lobby met ongeintresseerd personeel, hangend in een stoel achterover. De gangen zijn erg donker. De kamer idem dito. Klein, heel klein, hard bed en enorm veel herrie van de steeg waar het raam op uitkomt, uitzicht naar overgelegen muur. De herrie zorgt ervoor dat je niet aan je nachtrust toe komt. Waar de herrie vandaan komt is mij een raadsel, je kon niet uit het raam kijken omdat die maar 10 cm open ging. IK denk van alle airco's die daar op uitkomen. De badkamer is ook heel klein en nog gehoriger dan de kamer omdat er van die shutterraampjes in zitten en daardoor bijna te koud om te douchen naast die tocht shutters. Wel krijg je ontbijt, muffins en andere zoete broodjes en fruit en koffie met thee en yoghurtjes. Union Square ligt dichtbij. De volgende keer zal ik zeker een hotel dichterbij Fishermans warf nemen want was is dat een fantastische plek om door te brengen

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6info_1609-08-2013

Niet mijn ding

Ligging is perfect, vlakbij Union Square, wel ver van Fisherman's Wharf. Onvriendelijk personeel achter receptie. Ontbijt met plastic bordjes en bestek en niet op tijd aangevuld. Kleine, benauwde kamers, zeer zeker voor een gezin van 4. Raam kon niet open in de nacht ivm geluid van buiten. Ik lees hier over onveiligheid, dat herken ik niet. Heb me niet onveilig gevoeld en ook niet meegemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Louise Kroot07-06-2012

gunstig gelegen met goede prijs

wat verouderd hotel maar met goede prijs-kwaliteitverhouding. Goed ontbijt en schone kamers. Ligt niet in de ebste buurt maar heeft wel goed openbaar vervoer.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Hanny en Rob van Hest30-09-2008

Goed hotel in SF voor een redelijke prijs

Dit hotel ligt redelijk gunstig in San Francisco, is niet te duur en levert voldoende kwaliteit voor de prijs. Een ontbijt (zonder extra kosten) is inbegrepen en dat is naar Amerikaanse begrippen goed (o.a. vers fruit en redelijk uitgebreid). Het hotel straalt iets authentieks uit en het is ons goed bevallen. De dames van de receptie overdag waren heel vriendelijk, de heren 's avonds echter niet.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Frank18-08-2008

't Is ff wennen

De ligging van dit hotel is zeer goed. Alles is binnen wandelafstand. Kamers zijn ruim en goed. Badkamer kan je in dansen. Maar ga als het donker is niet meer naar buiten!!!! De kaartjes in de hal waarschuwen je al voor zakkenrollers, oplichters en ander raar volk. 2 keer 's avonds koffie gehaald bij Starbucks.... maar met een vervelend gevoel terug gerend naar het hotel. Nee overdag is er niet zoveel mis, maar 's avonds. Mijn advies: Zoek een hotel wat meer in de buurt van Fishermans Werff en sla dit hotel over!!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 6Marieke21-07-2008

Bah!

Ik vond dit absoluut geen goed hotel! De ligging was opzich wel goed in de stad, maar de kamers lagen langs een eng steegje! Het zag er ontzettend bekakt uit en bij het ontbijt had je plastic borden, bekers en bestek!!! Het ontbijt was redelijk, absoluut niet bijzonder! Kamers waren verder prima, maar met 3 personen in 1 kamer krijg je er zo als altijd een stom bedje bij!

Gereisd met familie in juli 2008

Hotel Beresford info