Hotel Argonaut

11 reviews over Hotel Argonaut in het Nederlands

Ideaal elegen

Bea
9-9-2013

Luxe hotel, vlakbij Fishermans Wharf met Pier 39 op loopafstand. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Mooie schone kamers met grote bedden. Geen uitzicht, we zaten in de binnenring. Inclusief ontbijt geboekt, wat een beetje karig was. Maar we konden uiteraard bijbestellen.

Gereisd Anders in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel en geweldige ligging

lilian
25-7-2011

Straat oversteken en je bent op Fisherman's Wharf met zijn vele pieren. Zijkant van hotel is stopplaats van de Cablecar. Tip koop al vroeg een kaartje en ga 's ochtends als 1e in de rij staan voor een rit. Hotel is stijlvol gedecoreerd. Om 16:00 whinetasting in the lobby. Kamers zijn comfortabel ingericht. Personeel is vriendelijk en klantgericht.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

perfecte uitvalbasis voor verkenning van de stad!

rdb
16-6-2010

Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad in San Fransisco. De Argonaut is een perfecte uitvalbasis door de ligging, service en aardig personeel. De kamers waren schoon, groot, perfect uitzicht (Golden Gate en Alcatraz), rustig en van alle gemakken voorzien. De service is goed (zonder problemen een kinderbedje erbij) het personeel erg vriendelijk. Elke avond wijnproeven in een gezellige lounge room. Vanaf deze locatie stap je op de bus, cable train of loop je naar alle hoogte punten. Eten was prima. Mocht je deze boeken, verglijk prijzen via zoover aanbieders. Dat scheelde ons veel geld.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig Hotel

Bas
4-6-2010

Hotel is prachtig, nog nieuw aandoend hotel. Ligging is fantastisch in Fisherman Wharf. Alles is schoon en wordt keurig bijgehouden. Ontbijt lekker. De standaardkamer is al ruim.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima ligging,parking wat duur

ivan
31-3-2010

Zeer goed hotel met propere kamers.Valet parking duur maar aan de achterzijde van het hotel ligt een public parking voor 26$ 24u.

Gereisd Met partner in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Goed hotel op mooie lokatie

Antonio
19-7-2008

Goed hotel op mooie lokatie. Op loopafstand van Pier 39, Chinatown en restaurants als Frascati & Gary Danko. Elke middag is er om 17.00 "winetasting" in de lobby.

Gereisd Familie in juli 2008

Heerlijk hotel, ideaal gelegen

Jan
29-6-2008

Midden in het toeristendistrict van SF, maar in het hotel zelf is het heerlijk rustig en merk je niets van de drukte. Het personeel is supervriendelijk. De kamers zijn prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien zoals (grote) tv, koffiezetapparaat incl koffie, etc.

Gereisd Met partner in mei 2008

Erg verzorgd viersterrenhotel

Karel & Greet
6-4-2008

Erg verzorgd viersterrenhotel. Zeer goede service en uitstekende ligging bij cable car, Fisherman's wharf,.. Geen ontbijt inbegrepen. Wel verkrijgbaar in het bijhorende restaurant. Ook een starbucks juist om de hoek.

Gereisd Familie in april 2008
2007

Op het moment van boeken was dit de nummer 1

Piet
3-7-2007

Op het moment van boeken was dit de nummer 1. Moet ik nog meer vertellen? Fishermans Wharf voor de deur. Pier 39 op loopafstand. Goede maar niet goedkope valet parking (parkeren is er een ramp dus doen). Voor amerikaanse begrippen modern, in een scheepsthema met stars & strips (rood is vervangen door geel) interieur. Sommige originele details van het gebouw zoals balken zijn nog zichtbaar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg schone kamers. Goede restaurant De buitenring kamers hebben mogelijk uitzicht op de baai en de GG-bridge. De binnenring kamers hebben totaal geen uitzicht alleen op de ramen van andere kamers. Toch zijn dit hele fijne rustige kamers als je geen stadsgeluiden wenst. Om 16:00 uur gratis wijnproeven in de lobby. Doen!

Gereisd Anders in juli 2007

Was hier met mijn gezin in mei 2006 en kan niets ander dan

Bart
24-5-2007

Was hier met mijn gezin in mei 2006 en kan niets ander zeggen dan geweldig!! Lekker dichtbij fishermans wharf, San Fransisco rules!!! Mooie schone kamers, aardige staff en heerlijk voedsel!

Gereisd Familie in mei 2006

• Eten en drinkenBrunch
  • De staf spreektEngels

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Argonaut in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Argonaut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.