Alcatraz Island

9.3Fenomenaal

• 10Cheryl24-11-2018

Fantastische tour en uitzicht op SAN Fransisco!

Boek ruim van te voren thuis, maar het is echt zo de moeite waard om hier heen te gaan. Wat is dit een ontzettend mooie tour. Een goed verhaal wat wordt verteld, je zit er midden in. En een prachtig uitzicht op de Golden Gate Bridge en SAN Fransisco!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Marion Hofkamp20-09-2018

Zeer indrukwekkend om dit te zien en te horen hoe het in deze gevangenis is gegaan en prachtig uitzicht op San Francisco.

augustus 2018

• 10paul21-08-2016

indrukwekkend

Mooi national park met natuurlijk een roemrijk verleden. De audiotour (ook Nederlands-talig) was erg indrukwekkend door de verhalen van gevangen.

juli 2016

• 8imke230705-08-2016

leuke dagtocht

Bezoek aan alcatraz is leuk als je langere tijd in de stad hebt. De audio tour leidt je door de oude gevangenis en vertelt je alle bijzonderheden. Het uitzicht vanaf Alcatraz op San Francisco is prachtig.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Anneke de Stigter06-06-2015

zeker doen

indrukwekkend om te zien, zeker doen. Vooraf kaarten kopen, anders uitverkocht.

Alleen gereisd in mei 2015

• 9Daniel19-03-2015

Indrukwekkend stukje historie

Tip: neem een vest mee! kan erg koud zijn, door mist en zeewind.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Gabriela22-02-2015

Lindo

Vale la pena impresiona ver película antrs

februari 2015

• 9Ik24-08-2014

Enorme aanrader

Wij ( gezin, 2 kinderen) vonden het zeer indrukwekkend. Fijn dat audiotour in het nederlands was. Ruim van te voren boeken. Boottochtje duurde kwartier, ronaldleiding ca 1 uur. Maar zeer de moeite waard om te doen.

januari 2014

• 4Ramon22-06-2014

Niet echt bijzonder wat mij betreft

Met een ferry er langs is wat mij betreft goed genoeg.

september 2013

• 8Thealz14-03-2014

Audio tour

Een verrassing dat de audiotour ook beschikbaar is in het Nederlands. Dus ook zeer geschikt voor kinderen die de Engelse taal nog niet goed beheersen.

augustus 2013

10 van de 59 reviews gezien