Hotel Air Travel

We hebben een aantal aanbieders voor Air Travel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Air Travel in het Nederlands

2008

goed hotel maar verkeerde ligging

maartje
29-9-2008

Het hotel zelf is prima. Inmiddels is de naam overigens aangepast naar Cova Hotel waardoor het wat moeilijk zoeken was. De kamer was uitstekend, schoon, netjes en ruim. De ligging van het hotel is echter niet best. We kregen van de medewerkers een bepaalde route die we moesten lopen naar Union Square om de zwervers en homeless shelters te omzeilen. Die route was overigens wel goed te doen.

San Fransisco is een super stad en zeker voor herhaling vatbaar, alleen dan met een ander hotel.

Gereisd Met partner in september 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Air Travel in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Air Travel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.