Hotel Adante

12 reviews over Hotel Adante in het Nederlands

centraal

I bOUWMAN
18-9-2013

hotelkamers en bedden zijn prima. ontbijt is belachelijk slecht naar NL-standaard. verder geen eigen restaurant.

Bij aankomst zat er een chagrijnige vrouw bij de receptie. Kortaf en niet al te behulpzaam. De kamers zijn prima en schoon. De kamer had ook een kluis waar je je eigen code in kon voeren. Hoef je niet met al je spullen de stad in.

Ontbijt was gratis. Simpel en niet al teveel keus. Brood/toast, muffins, banaan, koffie, sap.

Het hotel ligt 5min lopen van Union Square aan een redelijk drukke straat. Aan deze straat zitten genoeg eetgelegenheden. Fastfood, grill, american dinner.

Er liepen wel veel zwervers en bedelaars in deze buurt. Overdag was het absoluut veilig maar later op de avond had ik dat gevoel niet zo.

Parkeren kan niet bij het hotel maar bij een van de naastgelegen parkeermogelijkheden. Dit kost tussen de 15 en 25 dollar per dag.

Het hotel is beter dan de eerste indruk die je krijgt

Prima hotel, zeker voor de prijs

Barbara
7-9-2012

Wij zijn hier 4 nachten gebleven. De kamers zijn wat eenvoudig en e.e.a. duidelijk niet nieuw, maar ze zijn erg schoon en dit wordt dagelijks goed bijgehouden. Het hotel ligt inderdaad op 5 minuten lopen van Union Square, er zijn een aantal fietsverhuurbedrijven vlakbij en qua ligging is het perfect gelegen downtown. Enige nadeel is wel, dat het geen buurt is om 's avonds (zodra t donker is) met kinderen te lopen (ook zonder niet trouwens).

Het commentaar op de Wifi herken ik niet. Aan het eind van onze trip van 4 weken was dit de beste Wifi. Snel genoeg en je kon gewoon foto's uploaden, enz.

I.h.a. waren de mensen achter de receptie behulpzaam genoeg, bijvoorbeeld voor het reserveren v.e. taxi; ook het melden v.e. probleem met t toilet werd direct verholpen. Geen klagen dus.

Het ontbijt is niet erg uitgebreid: muffins, bananen, toast, jus, maar, hé, het is gratis en een gegeven paard...

We hebben een aantal aanbieders voor Adante voor je op een rij gezet:

Prachtige ligging! Service echt onder de maat..

Margaret Vredeveld
7-6-2012

Het hotel ligt op een erg mooie plek. Slechts vijf mintuten lopen van Union Square.. Ik ben hier twee keer geweest in dit hotel, maar dan ook puur om de ligging. De service is echt onder de maat. Als je een vraag hebt bij de receptie, kijken ze je aan alsof je gek bent. Dat is wel jammer.. Maar ach als je naar San Fran gaat is het meer om de stad te zien ipv van de service in het hotel. Dus als service niet echt belangrijk voor je is, is dit een ideaal hotel!

Centraal gelegen hotel.

RA scheers
5-6-2012

Het servicepijl van Adante isbeneden pijl. Het personeel heeft meer interesse in de laptop en/eten dan voor haar klanten. Let wel op bij valetparking dat degene die de auto moet ophalen pas om 05.00 uur begint. De tijd van 20 min ophaaltijd wordt niet waargemaakt. Hotelpersoneel wordt boos en loopt weg als zeverlap aangesproken worden. Kamers zijn sober ingericht. Ontbijt bestaat uit muffins, geroosterd brood en bananen. Als je geen eisen stelt is dit voldoende. Geldautomaat in het hotel. Helaas 1 lift die kapot ging toen wij vertrokken.

Lekker dichtbij het centrum

Mark
13-7-2010

Hotel ligt zeer dichtbij Union Square en de winkelstraten van San Fran. Maximaal 5 minuten lopen. Tevens is het BART Station en de cable car op 10min afstand en stopt de bus voor het hotel. Kamers zijn netjes en groot genoeg. Badkamer keurig in orde en niks op aan te merken. In de lobby kan gratis gebruik gemaakt worden van internet. Ontbijt bestaat uit muffins en vers fruit met koffie en vruchtensap. Personeel is behulpzaam. Kortom als je in San Fran verblijft en je wilt alles binnen 'handbereik' hebben, is dit een uitstekend hotel.

Prima hotel

markenmarlies
23-11-2009

Prima hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding. Hotel ligt 3 blokken verwijderd van Union Square en cablecar.

Kamers zijn zeer klein, maar wel schoon. Badkamer is bijna net zo groot al kamer zelf.

Gratis ontbijt is in de lobby. Bijna geen zitgelegenheid om normaal je ontbijt op te eten. Ontbijt is alleen geroosterd brood, koffie, thee en jus d'orange.

Een aanrader!

Lisanne
23-9-2009

Prima, schoon en goedkoop hotel op een goede locatie in het centrum van San Francisco. Union square, de Cablecars en de BART zijn op loopafstand. Een aanrader!

2008

Best ok

Gusta
9-10-2008

Hotel ligt op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Wel je wandelschoenen aandoen want de heuvels zijn niet van de minste... Van het ontbijt moet je echt niets verwachten ! Ontbijten doe je tussen de in- en uitcheckende hotelgasten in de lobby ! Smakelijk en gezellig is anders... Service is super en de kamers zijn proper.

hotel met uitstekende ligging

marja
21-8-2008

Dit hotel kies je voor de ligging: een paar blokken van Union Square. Onze kamer met twee tweepersoonsbedden was wat klein en donker maar lag rustig aan de achterkant van het gebouw. Had een smal raampje met uitzicht op de rotsooi van de buren.

De kamer had prima bedden en was erg compleet: koelkastje, kluisje, haardroger, koffiezetapparaat etc. De kamer is aardig beschilderd.

Ons deed het sfeer, inclusief het ontbijt, denken aan de jeugdherbergen van vroeger.

Over het geheel genomen: redelijk hotel voor de prijs, met een uitstekende ligging.

We hebben een aantal aanbieders voor Adante voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adante in San Francisco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.