Hotel Adagio

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel Adagio

• 7Vanessa22-09-2012

Goed hotel

Adagio heeft een moderne lobby met gezellige trendy bar waar het 's avonds vrij druk is. Er zijn ook een paar tafeltjes waar je 's avonds kon eten en daar werd druk gebruik van gemaakt door locals. De hotelkamer was ruim maar ziet er een beetje gedateerd uit. Van de foto had ik een moderner beeld, maar het is verder oke. De ontbijtzaal beneden was niet erg gezellig en donker. Het ontbijt (niet incl) was redelijk. Voor het internet op je kamer moest je betalen. Je kunt vanaf het hotel lopen naar het centrum en alle winkels. Ook zijn we naar Chinatown gelopen.

• 0Gitte10-05-2012

Prima hotel met een mooie ligging!

Tijdens ons verblijf waren er verbouwingswerkzaamheden, waar we gelukkig geen last van hadden. De ligging ten op zichte van het centrum is perfect, allemaal op loopafstand. We hadden een ruime kamer op de eerste verdieping. Dit hadden we gevraagd, omdat we gelezen hadden dat de lift nog wel eens buiten werking was.

Met jonge kinderen

• 0Elza20-11-2011

Leuk hotel op prima locatie

Wij hadden een ruime kamer op de vijfde verdieping aan de zijkant van het hotel. Onze kamer had een mobiele airco met een luchtpijp door een open raam, dit gaf wat geluidsoverlast, dus het raam dicht gedaan, daarna geen last meer. De bar is erg gezellig en er is dagelijks vanaf 16.00 happy hour. Je kunt hier s'avonds ook eten. Het er gezellig druk en het eten smaakte prima. Het ontbijt vonden we een beetje matig, dus hebben de meeste ochtenden elders ontbeten. De locatie is prima ong 5 min naar Saks, 10 naar Bloomingdale en 15 min naar het Moscone congrescentrum. Het personeel is vriendelijk en zijn behulpzaam met het regelen van taxis en reserveringen.

• 8Emmy20-07-2010

Chique

Midden in San Fransisco gelegen, ideaal voor voetgangers en openbaar vervoerreizigers, iets minder voor de eigen vervoer toeristen, zoals wij. Maar eenmaal gevonden wacht daar een valid parker die zonder enkel probleem de auto parkeert. Prachtig hotel, redelijk chique. De kamers zijn prachtig, schoon en netjes. Wij hadden hadden het geluk stadszicht te hebben waardoor je 's avonds een adembenemend uitzicht hebt over SF. Gelegen aan een drukke weg, maar hier geen enkele hinder van.

• 8fam hoogeveen10-05-2010

heel mooi hotel

dit hotel is fantastisch gelegen wanneer ja van shoppen houdt! 8 minuten lopen en daar is Westfield shopping mall met natuurlijk een Abercrombie en Hollister. Ugg store en nike town zijn ook heel dichtbij. Met de cable car zit je zo aan de kust, lopen is een aardig eindje, maar wel te doen. Via marketstreet, anders is het wel steil!! ontbijt is prima, gezellige bar maar ook in de straat goede ontbijt tentjes en restaurants

Met oudere kinderen

• 9Frank22-12-2009

Stijlvol en goede locatie!

Drie nachten in het hotel Adagio geslapen. Prima kamer, alles erop en eraan. Hotel heeft een moderne sfeer, ook 1 keer prima gegeten in het restaurant. San Francisco vanaf hier heel goed met ov te doen.

• 9eros 28-09-2008

Echt een geweldig goed hotel

Mooi hotel in de nabijheid van de union square. Veel mooie winkels nabij. Macy's Nordstrom. In deze Mall's kun je in de kelder bij een gigantische foodcourt van alles krijgen.(hamburgers tot oosters, italiaans etc..)

• 8A.Boorsma25-07-2008

prima hotel

prima hotel, een paar blokken verwijderd van Union Square. Goed personeel. Op de kamer viel niets op aan te merken. In de straat zijn meerdere betaalbare ontbijttentjes.

• 9Leron25-10-2007

Wij vonden dit hotel ook een prima hotel. We hebben het er heel goed gehad. De lokatie is erg goed. De service is goed. Nou wat wil je nog meer.

• 8Ramona en Dennis30-09-2007

Mooi design hotel. Winkels allemaal erg dichtbij, erg leuk! Veel zwervers en 'figuren' in de straat wat iets minder was, maar verder had je er niet echt last van. Valet parking was erg duur en enige mogelijkheid. Kamer was echt super netjes en schoon en trendy ingericht. Personeel daar inderdaad erg goed en niet overdreven!!

1 tip over Hotel Adagio

• Elza, 20-11-2011

Schuin tegenover dit hotel zit hotel Nikko. Hier is een grote lounge bar en daaraan geschakeld een restaurant. Heerlijk gegeten! Restaurant Zuni, 2 x gelunched. Super. Wel reserveren of vroeg komen en even aan de bar wachten op een tafel.

0 vragen over Hotel Adagio

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer