Hotel The Sofia

Meer hotelinfo

18 reviews over Hotel The Sofia

• 8Annemarie10-05-2015

prima onderkomen, centraal gelegen

hotel sofia is een prima uitvalsbasis om san diego te verkennen, ligt centraal, veel dingen zijn goed te belopen, in een aangenaam klimaat. je kan een fiets mee krijgen, ze rijden prima. boulevard langs de zee is leuk. oversteken naar eiland coronado met pontje.

Zakelijk

• 9hans05-12-2010

Prima uitvalbasis

Als je voor de 1e keer ergens naar toe gaat, wil je altijd een hotel dat centraal ( dus temidden van alle 'highlights' ligt ), The Sofia is zo'n hotel, Op 10 min. lopen van de haven, Seaport Village ( vooral vrijdag- en zaterdagavond erg gezellig ) en the Gaslamp Quarter. Voor Seaworld, Balboa Park ( waar ook the San Deigo Zoo is ) neem je de shuttle bij de haven of een taxi voor het hotel. Andere pluspunten van dit hotel zijn een eigen koelkast en magnetron en gratis internet. Een 'minpunt' : er worden huisdieren toegelaten. Deze horen naar mijn mening niet thuis in een hotel. Wat ik al zei ; een goed hotel. En mocht ik ooit nog terugkomen, zal dit hotel zeker boven aan het lijstje staan.

Alleenreizend

• 7jan13-09-2008

Zeer centraal gelegen, goede service

Hotel ligt in het centrum bij "gas lamp district"met veel restaurants/ nachtleven. Geheel gerenoveerd in 2006 (modern ingericht, alle voorzieningen op kamer). Enigste nadeel: nogal kleine kamers voor 2 personen met koffers, smal bed. Service goed. Ontbijt ok maar nogal prijzig. Kortom uitstekend hotel voor een of twee nachten om de stad te verkennen.

1 tip over Hotel The Sofia

• Annemarie, 10-05-2015

uss midway bezoeken, prima middagje uit!

0 vragen over Hotel The Sofia

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages