Hotel Paradise Point Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Point Resort & Spa voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Paradise Point Resort & Spa

• 7Ilona17-10-2019

Geweldig om even bij te komen!

Het ziet er geweldig mooi uit! De begroeiing van de flora is geweldig. De kamers zijn een soort van bungalows met elk hun eigen ingang. Je kunt de auto bij de bungalow parkeren. De bedden zijn prima alleen een extra bed is niet mogelijk en bestaat uit een lig bank. Er is airco in de bungalow. De douche is fijn groot en er is zeep shampoo en conditioner in de vorm van pomp flessen in de douche! Er is een koffieapparaat op de kamer en je krijgt steeds na aanvraag gratis aangevuld. Wij hebben hier nog geen schoonmaak gehad houd daar rekening mee! Wanneer je iets nodig hebt zoals extra handdoeken dan kan dat besteld worden en word het binnen 15 geregeld. Het eten op het resort is behoorlijk aan de prijs, er zijn in de ochtend bagels en croissant verkrijgbaar maar deze kosten 4 dollar per stuk. 10 minuten van het resort ligt een supermarkt waar je dit veel goedkoper kunt inkopen.

Met oudere kinderen

• 10lisa28-06-2009

Mooi ingericht

Het ligt vlakbij Sea World en de kans op mooi weer is groot!

Met oudere kinderen

• 9yolandal23-05-2009

Prachtig Resort, geweldige ligging!

Een prachtig resort met geweldige ligging, overal dichtbij in San Diego. De kamers zijn als bungalows in blokken aan elkaar geschakeld met eigen ingang. Goede bedden, meubelair is wat oud, maar dit is ook de stijl. Met koelkast, ideaal voor de warme dagen. Prachtig en groot zwembad met tropische uitstraling en allerlei faciliteiten. Lekker eten bij het zwembad maar wel duur. Parkeren per dag $22 maar als je klaagt doen ze het voor $12. Aparte steiger met bootverhuur. Aparte desk voor toeristische informatie. Aanrader is een bezoek aan Julian, een oude stad t/o van San Diego, 2 uur rijden. Echt de moeite waard. Verdere hoogtepunten in San Diego: Old Town, USS Midway, La Jolla, Cabrillo Nat. Monument. Neem niet de Trolley want die is duur en je kunt alles zelf prima berijden. Voordeel: Trolley stopt wel bij Paradise Point Resort. Houdt rekening met slechte wegen in Californie en veel drukte. Als je vragen hebt kan je me mailen.

0 tips over Hotel Paradise Point Resort & Spa

0 vragen over Hotel Paradise Point Resort & Spa

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken