Hotel Lafayette & Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Lafayette & Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lafayette & Suites in het Nederlands

Goed hotel. .

marcel_vdbrink
7-9-2014

Goede wifi, prima kamer. Parkeerplaats aanwezig. We hadden een poolside kamer. Je hebt dan ook een mooi balkon.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lafayette & Suites in San Diego, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lafayette & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.