Sorteren

Reviews over Salinas

Prima plek voor doorreis

Roel Rambags
    23-4-2018

Deze KOA Campground (voor RV's) ligt 6 mijl landinwaarts van de toeristische plekken. KOA ligt aan drukke snelweg met tankstation. Dat zorgt ook ';s nachts voor het nodige geluid; be aware,

Maar: zeer vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteitverhouding, prima - verwarmd - zwembad en leuke activiteiten voor de kinderen. Bovendien is de WIFI prima. Wij waren voor 1 nacht zeer content.

Geen superlocatie, wel vriendelijk en jacuzzi!

Bas
    17-11-2012

Good Nite Inn ligt op een industrieterrein net een stukje buiten het stadje. Kamers zijn ok, netjes en schoon. Jacuzzi (buiten) is helemaal super, erg vriendelijk personeel

Salinas scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews