Hotel Best Western Expo Inn **

Hotel Best Western Expo Inn **

Hotel Best Western Expo Inn
Hotel Best Western Expo Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Expo Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Expo Inn in het Nederlands

Prima hotel

René, 1-10-2011

Het tweede hotel op de reis waar de brandweer ivm een automatisch alarm voor de deur stond. Veilig gevoel! Omdat ik ivm een knieblessure geen trap kon lopen kregen we een gratis upgrade naar een suite op de begane grond. Uitstekende service. Twee kamers, aparte badkamer met ligbad, twee TV's, koelkast, magnetron etc. Uitgebreid gratis, maar erg druk, ontbijt. In de directe omgeving veel eetgelegenheden. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Sacramento.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Expo Inn in Sacramento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Expo Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Expo Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: