Hotel Best Value Continental Inn & Suites

1 review over Hotel Best Value Continental Inn & Suites in het Nederlands

geweldig

dennis
15-6-2012

de cijfers zijn om de reden dat alles daar op je wenken woord bediend gastvrij vriendelijk behulpzaam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Value Continental Inn & Suites in Sacramento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Value Continental Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Value Continental Inn & Suites scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.