Hotel Doubletree Sonoma Wine Country

We hebben een aantal aanbieders voor Doubletree Sonoma Wine Country voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Doubletree Sonoma Wine Country in het Nederlands

Geweldig hotel

Rinus
27-9-2015

Het Doubletree hotel kan worden gerekend tot de betere hotels in de States, het is fraai gelegen in een parkachtige omgeving en het gebouw heeft een fraai architectuur, op de binnenhof is een groot zwembad met mooi tuin en bij het hotel ligt een grote parkeerplaats. Ontbijt en diner zijn dik in orde en dat kan ook gezicht worden van de zeer ruime kamers. Het hotel is erg rustig gelegen.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Topper!

Ruud Buurma
6-8-2008

Wij zijn in juli 2008 in dit hotel geweest. Alhoewel wij in eerste instantie dachten dat de ligging niet zo geweldig was (vlakbij snelweg) bleek dat erg mee te vallen. Prachtig hotel in een mediterane bouwstijl met prachtige tuinen en zwembad. Kamers ruim en luxe ingericht. Hotel is groot maar toch vriendelijk van sfeer. Rondom overigens prachtige (18 holes?) golfbaan. Gebied rondom het dorp is glooiend en afwisselend. Tip ga richting kust en je waant je in Toscane. Naar plaatsje Bodega leuke plek aan de kust en de plaats waar Hitchcock zijn Birds opnam.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree Sonoma Wine Country in Rohnert Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree Sonoma Wine Country zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.