Hotel Motel 6 Ridgecrest

HotelWeer vandaag42°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Motel 6 Ridgecrest voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Motel 6 Ridgecrest in het Nederlands

goede ligging

marleen
2-8-2010

net en vriendelijk motel een motel 6 heeft geen ontbijt ,maar heel veel mogelijkheden in de buurt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel 6 Ridgecrest in Ridgecrest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel 6 Ridgecrest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Motel 6 Ridgecrest scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.