Hotel Heritage Inn & Suites ***

Hotel Heritage Inn & Suites ***

Hotel Heritage Inn & Suites
7,3

Weer vandaag11°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Heritage Inn & Suites voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Heritage Inn & Suites in het Nederlands

okay

Cyn, 8-10-2009

kamer met balkon. Zwembad in de tuin, heerlijk na de lange weg vanaf Death Valley. Avondeten is erg goed in restaurant Grape Leaf op zo'n 5/10 minuutjes lopen. Ontbijt was a la carte en bij ons redelijk vlot. Gratis internet werkte niet.

Oude bende in middle of nowhere

A&D, 19-7-2009

wij kregen een kleine muffe kamer met overlast van zowel boven als naaste buren. Grauwe handdoeken en keiharde bedden. In omgeving is ook niks te doen, voor avondeten zijn we bij de Burger Kind beland. Het was dan ook echt een hotel voor als je op doorreis bent en er niet langer dan 1 nacht hoeft te slapen. Ontbijt was bij ons niet inbegrepen.

Omdat het hotel niet aan de doorgaande weg ligt, maar aan een daaraan evenwijdige weg, is het wel even zoeken. Maar dat zoeken is zeker de moeite waard: een mooi, rustig gelegen hotel met een zee van een kamer, inclusief Amerikaans ontbijt voor een uiterst schappelijke prijs. De hele dag is er koffie beschikbaar in de lobby.

Mooi hotel gelegen als in een oase na een hete rit door .

Guido Van der Haegen, 11-9-2006

Mooi hotel gelegen als in een oase na een

hete rit door Death Valley . Het hotel is het groen gelegenen opgevat als een landhuis. De kamers zijn immens groot. Het zwembad was een echte verfrissing na de warme dag. Het (gratis) ontbijt is a la carte , maar duurt verschrikkelijk lang. Wanneer je vroeg wil vertrekken moet je dit wel incalculeren .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heritage Inn & Suites in Ridgecrest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heritage Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heritage Inn & Suites scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.