Reviews over Reseda

Absolute aanrader in Los Angeles eo.

Kees & René,
    8-4-2011

Ruime, net gerenoveerde en schone kamer met 2 goede queensize bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel (receptionist heeft voor ons online ingecheckt op de terugvlucht). Gratis parkeren achter het hotel en een hek. Eenvoudig ontbijt inbegrepen in de zeer betaalbare prijs.

Helemaal geen minpunten? Ach, als je pech hebt en de brandweer rukt 's nachts uit (kazerne tegenover aan Reseda Blvd), dan zit je rechtop in bed. Bij ons niet gebeurd, althans, niet 's nachts ;) Nog een relatief minpunt is dat je voor alles de auto in moet, de ligging in Reseda maakt dat je in LA nog aardig wat mijlen rijdend aflegt. Maar hé, dat doen de locals ook! Tip voor gratis parkeren in LA: zoek een winkelcentrum of -plein (grote supermarkt of Wal-Mart doet wonderen) en parkeer de auto daar. Aan de straat is het lastiger een plek te vinden en met quarters te betalen. Kosten vallen wel mee, overigens: niet meer dan $2 per uur gezien.