Hotel Holiday Inn San Diego Rancho Bernardo

Hotel Holiday Inn San Diego Rancho Bernardo

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn San Diego Rancho Bernardo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn San Diego Rancho Bernardo in het Nederlands

Super mooi en relaxed

MT
6-8-2018

Super mooie accommodatie. Maar het grote mooie zwembad op de foto’s mag je alleen gebruiken als je 18 jaar of ouder bent en een Spa-arrangement hebt geboekt. Heel jammer. Het zwembad voor de kinderen was klein en rommelig.

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn San Diego Rancho Bernardo in Rancho Bernardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn San Diego Rancho Bernardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.