Hotel Best Western Porterville Inn

Hotel Best Western Porterville Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Porterville Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Porterville Inn in het Nederlands

Prima plek, wel gehorig

po22000
29-9-2012

We hebben hier een nachtje geslapen vanuit Sequoia NP. Prima hotel om te stoppen op weg naar Lone PIne, lekker weer en een mooi zwembad. Helaas was het antislipmatje in de douche vies met haren ( ik gebruik deze nooit, maar bij het aan de kant leggen bleven er haren aan de badrand kleven) De kamer heeft 2 queensize bedden, een koelkast, magnetron, kluisje en voldoende handdoeken en toiletartikelen. Helaas liepen er s nachts dronken mensen over de gang en dit was goed te horen, niet bevorderlijk voor de nachtrust als je 's ochtends weer vroeg op moet. Ontbijt is verder prima!

Gereisd Met partner in september 2012
2007

Hotel met een rustige ligging aan de rand van de stad van

Rieks Groen
12-7-2007

Hotel met een rustige ligging aan de rand van de stad nabij grote voorraadcentra van winkelconcerns. Er komen veel vrachtwagens langs, maar daar heb je in het hotel geen last van. Het meest opvallend aan dit hotel is het prachtige zwembad dat een centrale plaats heeft in de binnentuin. Verder biedt dit hotel een redelijk ontbijt, in tegenstelling tot veel andere hotels in de USA waar geen ontbijt te verkrijgen is of slechts een donut.

Gereisd Met vrienden in mei 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesStomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Porterville Inn in Porterville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Porterville Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.