Reviews over Porterville

Prima plek, wel gehorig

po22000,
    29-9-2012

We hebben hier een nachtje geslapen vanuit Sequoia NP. Prima hotel om te stoppen op weg naar Lone PIne, lekker weer en een mooi zwembad. Helaas was het antislipmatje in de douche vies met haren ( ik gebruik deze nooit, maar bij het aan de kant leggen bleven er haren aan de badrand kleven) De kamer heeft 2 queensize bedden, een koelkast, magnetron, kluisje en voldoende handdoeken en toiletartikelen. Helaas liepen er s nachts dronken mensen over de gang en dit was goed te horen, niet bevorderlijk voor de nachtrust als je 's ochtends weer vroeg op moet. Ontbijt is verder prima!

Goed hotel

r,
    8-9-2010

Het hotel was prima, grote kamers die erg schoon waren en er was ontbijt inbegrepen (erg uitgebreid trouwens). Tevens was er een mogelijkheid om gebruik te maken van de fitness/zwemmen/jacuzzi. Voor een bezoek aan Sequoia zou ik het hotel niet aanraden omdat het nog dik anderhalf uur rijden is naar de ingang. Voor een stopover naar Las Vegas is het echter zeer geschikt.

Hotel met een rustige ligging aan de rand van de stad van

Rieks Groen,
    12-7-2007

Hotel met een rustige ligging aan de rand van de stad nabij grote voorraadcentra van winkelconcerns. Er komen veel vrachtwagens langs, maar daar heb je in het hotel geen last van.

Het meest opvallend aan dit hotel is het prachtige zwembad dat een centrale plaats heeft in de binnentuin.

Verder biedt dit hotel een redelijk ontbijt, in tegenstelling tot veel andere hotels in de USA waar geen ontbijt te verkrijgen is of slechts een donut.