We hebben een aantal aanbieders voor California voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in California

Super!

MB,
    3-10-2018

Fenomenaal gelegen resort, prachtige appartementen en uitermate vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

zeer klantvriendelijk en prachtig gelegen

Chérie Gerrits,
    8-8-2018

Jammergenoeg eenmaal aangekomen op dit prachtige complex met meerdere zwembaden en schitterend uitzicht bleek dat door de extreme bosbranden en geen electriciteit aanwezig was en geen warm water. De brand kwam steeds dichterbij en toen wij besloten om ons verblijf met twee nachten in te korten kregen wij alle medewerking van de manager (Ulises Salas), hij heeft drie uur aan de telefoon gezeten om alles voor ons om te boeken naar andere hotels en geregeld dat wij alle kosten terug zouden krijgen! Deze man had alleen maar ellende en bleef ons met zeer veel geduld en verontschuldigingen voor het ongemak dat wij ondervonden op onze reis helpen totdat alles geregeld was. Ik weet niet hoe ik hem moet bedanken! Niets dan lof over deze accommodatie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Goed hotel.

Gert Jan,
    6-8-2018

Prima hotel, nette kamers, zwembad is een spa (warm), complete fitness ruimte, vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima

sebastiaan smit,
    13-6-2018

Hier 1 nacht wezen slapen tot we onze camper konden huren, hotel was keurig en netjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima hotel op een goede locatie.

Josje,
    31-1-2018

De kamers zijn netjes en schoon, de bedden zijn goed en het personeel is vriendelijk. Kamer op de vierde verdieping heeft al uitzicht op de Golden Gate. Dichtbij de baai en een park en een kwartier lopen van Fishermans Wharf. Omgeving is prachtig.

Niet heel veel verwachten van het ontbijt. Het is goed volgens Amerikaanse begrippen: cereals (met suiker), wafels, donuts, muffins, bagles, tostibrood, zuiveltoetjes, bananen en (sinaas)appels. Geen rauwkost. Koffie, thee, melk en waterige sap uit een machine.

Gereisd alleenreizend in december 2017